Poražený protivník: Porovnání verzí
(Založena nová stránka: == Obecné informace == <br>Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boj...) |
m (oprava chyb v nadpisech a odkazování) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
<h2>Obecné informace</h2> | |||
<br>Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného. | <br>Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného. | ||
<h2>Započítávání bodů poraženého protivníka</h2> | |||
<br>Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy: | <br>Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy: | ||
Řádek 10: | Řádek 10: | ||
<br>Poražený protivník je evidován na většině [[speed kolo|speed kol]] a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ). | <br>Poražený protivník je evidován na většině [[speed kolo|speed kol]] a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ). | ||
<h2>Tabulka bodů za poražené jednotky</h2> | |||
<table> | <table> | ||
<tr><td></td><td>[[Soubor:Kopiník.png|link=Kopiník]]</td><td>[[Soubor:Šermíř.png|link=Šermíř]]</td><td>[[Soubor:Sekerník.png|link=Sekerník]]</td><td>[[Soubor:Lučištník.png|link=Lučištník]]</td><td>[[Soubor:Špeh.png|link=Špeh]]</td><td>[[Soubor:Lehká kavalérie.png|link=Lehká_kavalérie]]</td><td>[[Soubor:Lučištník na koni.png|link=Lučištník_na_koni]]</td><td>[[Soubor:Těžká kavalérie.png|link=Těžká_kavalérie]]</td><td>[[Soubor:Beranidlo.png|link=Beranidlo]]</td><td>[[Soubor:Katapult.png|link=Katapult]]</td><td>[[Soubor:Paladin2.png|link= | <tr><td></td><td>[[Soubor:Kopiník.png|link=Kopiník]]</td><td>[[Soubor:Šermíř.png|link=Šermíř]]</td><td>[[Soubor:Sekerník.png|link=Sekerník]]</td><td>[[Soubor:Lučištník.png|link=Lučištník]]</td><td>[[Soubor:Špeh.png|link=Špeh]]</td><td>[[Soubor:Lehká kavalérie.png|link=Lehká_kavalérie]]</td><td>[[Soubor:Lučištník na koni.png|link=Lučištník_na_koni]]</td><td>[[Soubor:Těžká kavalérie.png|link=Těžká_kavalérie]]</td><td>[[Soubor:Beranidlo.png|link=Beranidlo]]</td><td>[[Soubor:Katapult.png|link=Katapult]]</td><td>[[Soubor:Paladin2.png|link=Paladin]]</td><td>[[Soubor:Šlechtic.png|link=Šlechtic]]</td><td>[[Soubor:Domobrana.png|link=Domobrana]]</td></tr> | ||
<tr><td>[[Soubor:Face.png|Podle selského dvora]]</td><td>1</td><td>1</td><td>1</td><td>1</td><td>2</td><td>4</td><td>5</td><td>6</td><td>5</td><td>8</td><td>10</td><td>100</td><td>0</td></tr> | <tr><td>[[Soubor:Face.png|Podle selského dvora]]</td><td>1</td><td>1</td><td>1</td><td>1</td><td>2</td><td>4</td><td>5</td><td>6</td><td>5</td><td>8</td><td>10</td><td>100</td><td>0</td></tr> | ||
<tr><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td></tr> | <tr><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td></tr> | ||
Řádek 27: | Řádek 27: | ||
<br>[[Soubor:Def.png|Relativní-obrana]]- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka. | <br>[[Soubor:Def.png|Relativní-obrana]]- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka. | ||
<h2>Využití</h2> | |||
<br>Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů. | <br>Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů. | ||
Řádek 34: | Řádek 34: | ||
<br>Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí. | <br>Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí. | ||
<h2>Bash a CAT vs. Bash</h2> | |||
<br>[[Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je [[farm limit]], tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny. | <br>[[Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je [[farm limit]], tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny. | ||
<br>[[CAT vs. Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem. | <br>[[CAT vs. Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem. | ||
<h2>Ocenění</h2> | |||
<br>Celková hodnota poraženého protivníka se promítá v ocenění Vůdce. | <br>Celková hodnota poraženého protivníka se promítá v ocenění Vůdce. |
Verze z 22. 10. 2017, 13:45
Obecné informace
Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného.
Započítávání bodů poraženého protivníka
Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy:
Započítávání těchto bodů podle selského dvora je odvozeno od počtu obyvatel, které jednotky zabírají. Každá poražená jednotka má v poraženém protivníkovi takovou hodnotu, kterou v selském dvoře zabírá.
Novější systém počítání OD ranku, tzv. relativní, je pak závislý na reálné síle jednotek. Je pak samozřejmé, že útočná jednotka poražená hráčem při obraně má vyšší hodnotu než poražená hráčem při útoku. Tento systém je spravedlivější, celková hodnota poraženého protivníka je vyšší než při předchozím stylu počítání.
Poražený protivník je evidován na většině speed kol a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ).
Tabulka bodů za poražené jednotky
1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 4 | 5 | 6 | 5 | 8 | 10 | 100 | 0 | |
4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 5 | 6 | 23 | 4 | 12 | 40 | 200 | 4 | |
1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 13 | 12 | 15 | 8 | 10 | 20 | 200 | --- |
- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci či útočníkovi za poražení daných jednotek. Nezávisí na tom, kdo je obránce a kdo útočník. Platí, když je na světě nastaveno přičítání bodů poraženého protivníka podle selského dvora.
- Zobrazuje hodnotu přičtenou útočníkovi za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.
- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.
Využití
Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů.
Zejména na speed kolech vysoký poražený protivník v obraně či útoku značí převažující druh zaměření hráče- na útočnou nebo obrannou hru. Vysoký poražený protivník v obraně pak láká ostatní hráče k útokům, jelikož je jasné, že hráč, který jej vlastní, už tolik vojska nemá.
Na některých speed kolech, a to zejména v minulosti, se tabulky poraženého protivníka nevedou.
Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí.
Bash a CAT vs. Bash
Bash je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je farm limit, tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny.
CAT vs. Bash je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem.
Ocenění
Celková hodnota poraženého protivníka se promítá v ocenění Vůdce.
Level 1- dřevo- 10.000
Level 2- bronz- 100.000
Level 3- stříbro- 1.000.000
Level 4- zlato- 20.000.000 bodů