Simulátor: Porovnání verzí
Bez shrnutí editace |
(oprava údajů) |
||
(Není zobrazeno 6 mezilehlých verzí od 4 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 2: | Řádek 2: | ||
==Simulátor== | ==Simulátor== | ||
'''Simulátor''' | '''Simulátor''' vám pomůže spočítat výsledek boje, po vyplnění údajů získaných hlavně ze špehování. Simulátor najdete na: [[Nádvoří]]. | ||
Simulátory se mohou na jednotlivých světech mírně lišit, například podle výzkumu, nebo mohou obsahovat kostel (na světech kde se kostel vyskytuje), nebo mínus bonus u runových vesnic (opět jen na světech, kde se vyskytují), a podobně. | |||
Vždy obsahují tabulku, ve které se vyplní jednotky útočníka a obránce. V jednotkách obránce je i domobrana. | |||
[[Soubor:simul0.jpg]] | |||
- Smazání údajů o jednotkách provedete tlačítkem "odstranit".<br> | |||
- Dále zadáte stupeň hradeb. Lze zaškrtnout možnost zaútočit na opevnění i katapulty.<br> | |||
- Zadáte vlajku.<br> | |||
- Stupeň budovy, na kterou budete posílat katapulty.<br> | |||
- Morálku.<br> | |||
- Noční bonus (v případě, že budete útočit v jeho době).<br> | |||
- Štěstí - již podle názvu je patrné, že to je náhodná veličina, nastavte proto -25% pro nejhorší případ, nebo zkuste různé varianty, například pro případ vlajky, která vyrovnává štěstí k nule podle daných procent). | |||
- a další...např. mínus bonus u runové vesnice, nebo zaškrtnete políčko zda je vesnice "věřící" (tzn. pod dosahem kostela, na světech kde kostel je). | |||
'''Je možné nastavit u útočníka tyto účinky:''' | |||
[[Soubor:simul1.jpg|300px]] | |||
'''Je možné nastavit u obránce tyto účinky:''' | |||
[[Soubor:simul2.jpg|300px]] | |||
== Výsledek == | |||
Po nastavení všech známých údajů, kliknete na "propočítat" a zobrazí se vám tato tabulka: | |||
[[Soubor:simul3.jpg]] | |||
- Zobrazí se ztráty.<br> | |||
- Zobrazí se škoda vzniklá beranidlem na hradbách a katapultem na budově.<br> | |||
- Dopadne-li simulovaný útok vítězstvím obránce, zobrazí se vám počet útoků, které jsou ještě zapotřebí k vítězství útočníka.<br> | |||
- Simulátor zobrazuje celkovou cenu jednotek a cenu zabitých jednotek, dále počet obyvatel selského dvora celkem a počet obyvatel zabitých.<br> |
Aktuální verze z 2. 2. 2019, 23:13
Simulátor
Simulátor vám pomůže spočítat výsledek boje, po vyplnění údajů získaných hlavně ze špehování. Simulátor najdete na: Nádvoří.
Simulátory se mohou na jednotlivých světech mírně lišit, například podle výzkumu, nebo mohou obsahovat kostel (na světech kde se kostel vyskytuje), nebo mínus bonus u runových vesnic (opět jen na světech, kde se vyskytují), a podobně.
Vždy obsahují tabulku, ve které se vyplní jednotky útočníka a obránce. V jednotkách obránce je i domobrana.
- Smazání údajů o jednotkách provedete tlačítkem "odstranit".
- Dále zadáte stupeň hradeb. Lze zaškrtnout možnost zaútočit na opevnění i katapulty.
- Zadáte vlajku.
- Stupeň budovy, na kterou budete posílat katapulty.
- Morálku.
- Noční bonus (v případě, že budete útočit v jeho době).
- Štěstí - již podle názvu je patrné, že to je náhodná veličina, nastavte proto -25% pro nejhorší případ, nebo zkuste různé varianty, například pro případ vlajky, která vyrovnává štěstí k nule podle daných procent).
- a další...např. mínus bonus u runové vesnice, nebo zaškrtnete políčko zda je vesnice "věřící" (tzn. pod dosahem kostela, na světech kde kostel je).
Je možné nastavit u útočníka tyto účinky:
Je možné nastavit u obránce tyto účinky:
Výsledek
Po nastavení všech známých údajů, kliknete na "propočítat" a zobrazí se vám tato tabulka:
- Zobrazí se ztráty.
- Zobrazí se škoda vzniklá beranidlem na hradbách a katapultem na budově.
- Dopadne-li simulovaný útok vítězstvím obránce, zobrazí se vám počet útoků, které jsou ještě zapotřebí k vítězství útočníka.
- Simulátor zobrazuje celkovou cenu jednotek a cenu zabitých jednotek, dále počet obyvatel selského dvora celkem a počet obyvatel zabitých.