Z Tribalwars Wiki CZ
Přejít na: navigace, hledání
m
Řádka 63: Řádka 63:
 
<td><b>CS3</b>  
 
<td><b>CS3</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>FENIX</td><tr>
 
<td><b>CS4</b>  
 
<td><b>CS4</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>-V-</td><tr>
 
<td><b>CS5</b>  
 
<td><b>CS5</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
Řádka 72: Řádka 72:
 
<td><b>CS6</b>  
 
<td><b>CS6</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>...JA!</td><tr>
 
<td><b>CS7</b>  
 
<td><b>CS7</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
Řádka 84: Řádka 84:
 
<td><b>CS10</b>  
 
<td><b>CS10</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>-E-</td><tr>
 
<td><b>CS11</b>  
 
<td><b>CS11</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
Řádka 90: Řádka 90:
 
<td><b>CS12</b>  
 
<td><b>CS12</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>NSJ</td><tr>
 
<td><b>CS13</b>  
 
<td><b>CS13</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
Řádka 96: Řádka 96:
 
<td><b>CS14</b>  
 
<td><b>CS14</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>~MJM~</td><tr>
 
<td><b>CS15</b>  
 
<td><b>CS15</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>-UwH- </td><tr>
 
<td><b>CS16</b>  
 
<td><b>CS16</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
Řádka 111: Řádka 111:
 
<td><b>CS19</b>  
 
<td><b>CS19</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>
<td></td><tr>
+
<td>ALI</td><tr>
 
<td><b>CS20</b>  
 
<td><b>CS20</b>  
 
<td></td>
 
<td></td>

Verze z 27. 1. 2013, 11:51

O hřeBB-kódyZkratkyTechnické radyPrvní krokyVerze hrySpeed koloCíl hry

End-game.png

Existují různé faktory, které mohou ovlivnit konec světa. Podmínky pro konec světa, se mohou lišit dramaticky, když svět se vyvíjí, proto si vysvětlíme podmínky podrobněji. K dispozici jsou tři různé konce. Tajemství, které již byly realizovány ve hře, dominance, a podmínka body/vesnice. Pokud je splněna podmínka, spustí se tzv. Time End.

V některých světech, neexistuje automatický konec světa, například svět Casual.

Všechny světy

Vezměte prosím na vědomí, že změny neprobíhají ihned automaticky. Neexistuje žádná záruka, že změna proběhne druhý den, ani za týden. Pravidelně kontrolujeme všechny světy a jej kritéria, a poté provedeme průzkum. Prosím, nepište tikety na podporu o změnu nastavení zde na wiki, pokud jsou splněna kritéria.


Snížení cen

Pokud jsou splněna kritéria pro snížení ceny, zahajujeme anketu. Snížení ceny se považuje za přijaté, pokud alespoň 2/3 hlasujících hráčů hlasují "ano". Po skončení průzkumu, se změna uskutečňuje do týdne.

Sleva zlatých mincí na 1/2 původní ceny
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 1000 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.

Sleva zlatých mincí na 1/3 původní ceny
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 500 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.

Sleva zlatých mincí na 1/5 původní ceny
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 200 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.

Deaktivace nových účtů

Pokud hráči v 1000, je zakázána tvorba nových účtu. Není možný restart v nastavení.

Jak vyhrát svět?

Jeden nebo dva kmeny mohou požádat podporu o průzkum světa a splnění podmínky. Pokud je průzkum zahájen, InnoGames rozhoduje o délce time endu, nejčastěji však 3 měsíce. Během Time Endu dochází často ke drobným úpravám v nastavení světa, jako jsou slevy zlatých mincí nebo balíčků surovin a nemožnost znovu začít. V případě, že kmen, díky jehož převaze byl Time End spuštěn, svou podmínku vítězství po celou dobu neudrží, svět se neukončí a čeká se na spuštění dalšího Time Endu, který se spustí, když některý ze kmenů získá podmínku vítězství.

Typy jednotlivých vítězství

Právo pro konec světa "vítězné podmínky" jsou uvedené ve světovém nastavení. K dispozici jsou tři podmínky:

Body / vesnice
Pokud kmen dosáhl 300.000.000 bodů a 35000 vesnic je splněna podmínka. Příkladem podmínky je svět s19.

Dominance
Hranice splnění podmínky je 80% aktivních vesnic. Hranice již v time endu nesmí klesnout pod 80% aktivních vesnic, jinak bude, Time End zrušen. Pokud kmen dodrží podmínky Time Endu, stane se vítězem tohoto světa, který bude uzavřen.

Tajemství
Chcete-li vyhrát hru, musí mít kmen kompletní sadu Tajemství. To znamená, že nemusíte držet všechna Tajemství na mapě, ale pouze musíte vlastnit od každého vynálezu nebo objevu alespoň jeden kus. Poté, co kmen získá kontrolu nad kompletní sadou, začíná vítězný odpočet.

Jednotlivé podmínky pro světy

Svět Podmínka k vítězství Vítěz
CS1
CS2
CS3 FENIX
CS4 -V-
CS5
CS6 ...JA!
CS7
CS8
CS9
CS10 -E-
CS11
CS12 NSJ
CS13
CS14 ~MJM~
CS15 -UwH-
CS16
CS17
CS18
CS19 ALI
CS20
CS21
CS22
CS23
CS24
CS25
CS26
CS27
CS28
CS29