Cíl hry: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
(ukončení světa 44)
(Není zobrazeno 34 mezilehlých verzí od 9 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[O hře]] • [[BB-kódy]] • [[Zkratky]] • [[Technické rady]] • [[První kroky]] • [[Verze hry]] • [[Speed kolo]] • [[Cíl hry]]</center></td></tr></table><br>


<center>[[Soubor:End-game.png]]</center>
<center>[[Soubor:End-game.png]]</center>


Existují různé faktory, které mohou ovlivnit konec světa. Podmínky pro konec světa, se mohou lišit dramaticky, když svět se vyvíjí, proto si vysvětlíme podmínky podrobněji. K dispozici jsou tři různé konce. [[Tajemství|Tajemství]], které již byly realizovány ve hře, dominance, a podmínka body/vesnice. Pokud je splněna podmínka, spustí se tzv. [[Time End]].
Existují různé faktory, které mohou ovlivnit konec světa. Podmínky pro konec světa, se mohou lišit dramaticky, když svět se vyvíjí, proto si vysvětlíme podmínky podrobněji. K dispozici jsou čtyři různé konce. [[Tajemství|Tajemství]], které již byly realizovány ve hře, dominance, podmínka body/vesnice a [[Runové války]]. Pokud je splněna podmínka, spustí se tzv. [[Time End]].
 
V některých světech, neexistuje automatický konec světa, například svět [[Nastavení světa Casual|Casual]]. Nastavení tohoto světa se může kdykoliv změnit.  


V některých světech, neexistuje automatický konec světa, například svět [[Nastavení světa Casual|Casual]].


<h2>Všechny světy</h2>
<h2>Všechny světy</h2>


Vezměte prosím na vědomí, že změny neprobíhají ihned automaticky. Neexistuje žádná záruka, že změna proběhne druhý den, ani za týden. Pravidelně kontrolujeme všechny světy a jej kritéria, a poté provedeme průzkum. '''Prosím, nepište tikety na podporu o změnu nastavení zde na wiki, pokud jsou splněna kritéria.'''
Vezměte prosím na vědomí, že změny neprobíhají ihned automaticky. Neexistuje žádná záruka, že změna proběhne druhý den, ani za týden. Pravidelně kontrolujeme všechny světy a jejich kritéria, a poté provedeme průzkum.  




Řádek 16: Řádek 16:
Pokud jsou splněna kritéria pro snížení ceny, zahajujeme anketu. Snížení ceny se považuje za přijaté, pokud alespoň 2/3 hlasujících hráčů hlasují "ano". Po skončení průzkumu, se změna uskutečňuje do týdne.
Pokud jsou splněna kritéria pro snížení ceny, zahajujeme anketu. Snížení ceny se považuje za přijaté, pokud alespoň 2/3 hlasujících hráčů hlasují "ano". Po skončení průzkumu, se změna uskutečňuje do týdne.


'''Sleva zlatých mincí na 1/2 původní ceny<br>'''
Více informací naleznete [http://help.divokekmeny.cz/wiki/Sn%C3%AD%C5%BEen%C3%AD_cen_zlat%C3%BDch_minc%C3%AD ZDE]
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 1000 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.


'''Sleva zlatých mincí na 1/3 původní ceny<br>'''
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 500 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.


'''Sleva zlatých mincí na 1/5 původní ceny<br>'''
<h2>Deaktivace nových účtů</h2>
Toto nastavení bude zavedeno v případě, že počet hráčů na herním světě klesne pod 200 a zůstane tak po dobu jednoho týdne.


<h2>Deaktivace nových účtů</h2>
Pokud je na světě méně hráčů než 1000 a svět existuje alespoň 1 rok, je deaktivována tvorba nových účtu na daném světě. Není možný restart v nastavení.


Pokud hráči v 1000, je zakázána tvorba nových účtu. Není možný restart v nastavení.


<h2>Jak vyhrát svět?</h2>
<h2>Jak vyhrát svět?</h2>


Jeden nebo dva kmeny mohou požádat podporu o průzkum světa a splnění podmínky. Pokud je průzkum zahájen, [[InnoGames|InnoGames]] rozhoduje o délce time endu, nejčastěji však 3 měsíce. Během Time Endu dochází často ke drobným úpravám v nastavení světa, jako jsou slevy [[Zlatá mince|zlatých mincí]] nebo balíčků surovin a nemožnost znovu začít. V případě, že kmen, díky jehož převaze byl Time End spuštěn, svou podmínku vítězství po celou dobu neudrží, svět se neukončí a čeká se na spuštění dalšího Time Endu, který se spustí, když některý ze kmenů získá podmínku vítězství.
Jeden nebo dva kmeny mohou požádat podporu o průzkum světa a splnění podmínky. Pokud je průzkum zahájen, [[InnoGames|InnoGames]] rozhoduje o délce [[Time End|Time Endu]]. Během [[Time End|Time Endu]] dochází často ke drobným úpravám v nastavení světa, jako je [[snížení cen zlatých mincí]], slevy balíčků surovin a nemožnost znovu začít.  
 
V případě, že kmen, díky jehož převaze byl [[Time End]] spuštěn, svou podmínku vítězství po celou dobu neudrží, svět se neukončí a čeká se na spuštění dalšího [[Time End|Time Endu]], který se spustí, když některý ze kmenů získá podmínku vítězství.
 


<h2>Typy jednotlivých vítězství</h2>
<h2>Typy jednotlivých vítězství</h2>


Právo pro konec světa "vítězné podmínky" jsou uvedené ve světovém nastavení. K dispozici jsou tři podmínky:
Právo pro konec světa "vítězné podmínky" jsou uvedené ve světovém nastavení. K dispozici jsou čtyři podmínky:
 
 
'''Body + vesnice<br>'''
*Pokud kmen dosáhl 300.000.000 bodů a 35.000 vesnic je splněna podmínka.


'''Body / vesnice<br>'''
Pokud kmen dosáhl 300.000.000 bodů a 35000 vesnic je splněna podmínka.  Příkladem podmínky je svět s19.


'''Dominance<br>'''
'''Dominance<br>'''
Hranice splnění podmínky je 80% aktivních vesnic. Hranice již v time endu  nesmí klesnout pod 80% aktivních vesnic, jinak bude, Time End zrušen. Pokud kmen dodrží podmínky Time Endu, stane se vítězem tohoto světa, který bude uzavřen.
*Hranice splnění podmínky je mít aspoň 80% aktivních vesnic. Hranice již v time endu  nesmí klesnout pod 80% aktivních vesnic, jinak bude [[Time End]] zrušen. Pokud kmen dodrží podmínky [[Time End|Time Endu]], stane se vítězem světa, který bude uzavřen.
 


'''Tajemství<br>'''
'''Tajemství<br>'''
Chcete-li vyhrát hru, musí mít kmen kompletní sadu Tajemství. To znamená, že nemusíte držet všechna Tajemství na mapě, ale pouze musíte vlastnit od každého vynálezu nebo objevu alespoň jeden kus. Poté, co kmen získá kontrolu nad kompletní sadou, začíná vítězný odpočet.
*Chcete-li vyhrát hru, musí mít kmen kompletní sadu [[Tajemství]]. To znamená, že nemusíte držet všechna [[Tajemství]] na mapě, ale pouze musíte vlastnit od každého vynálezu nebo objevu alespoň jeden kus. Poté, co kmen získá kontrolu nad kompletní sadou, začíná vítězný odpočet.
 
 
'''Runové války<br>'''
*Jednou z podmínek pro ukončení světa jsou takzvané [[Runové války]]. Tento způsob ukončení světa je o dobytí určitých run a jejich udržení po určenou dobu. V určitém okamžiku se na mapě objeví mystické runové vesnice, které budou čekat na své dobytí. Ovládnutí těchto runových vesnic bude klíček k vítězství na vašem světe.
 
 
<h2>Podmínky k vítězství u aktivních světů</h2>
 
<table class="wikitable" style="text-align:center;">
<tr>
<td><b>Svět</b></td>
<td><b>Podmínka k vítězství</b/></td>
</tr>
<tr>
<tr><td><b>CS51</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS52</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS55</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS56</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS57</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS58</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>CS59</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>Casual 1</b>
<td>Dominance</td>
<tr><td><b>Casual 3</b>
<td>Není stanovena</td>
<tr><td><b>Casual 4</b>
<td>Není stanovena</td>

Verze z 10. 6. 2018, 10:25

End-game.png

Existují různé faktory, které mohou ovlivnit konec světa. Podmínky pro konec světa, se mohou lišit dramaticky, když svět se vyvíjí, proto si vysvětlíme podmínky podrobněji. K dispozici jsou čtyři různé konce. Tajemství, které již byly realizovány ve hře, dominance, podmínka body/vesnice a Runové války. Pokud je splněna podmínka, spustí se tzv. Time End.

V některých světech, neexistuje automatický konec světa, například svět Casual. Nastavení tohoto světa se může kdykoliv změnit.


Všechny světy

Vezměte prosím na vědomí, že změny neprobíhají ihned automaticky. Neexistuje žádná záruka, že změna proběhne druhý den, ani za týden. Pravidelně kontrolujeme všechny světy a jejich kritéria, a poté provedeme průzkum.


Snížení cen

Pokud jsou splněna kritéria pro snížení ceny, zahajujeme anketu. Snížení ceny se považuje za přijaté, pokud alespoň 2/3 hlasujících hráčů hlasují "ano". Po skončení průzkumu, se změna uskutečňuje do týdne.

Více informací naleznete ZDE


Deaktivace nových účtů

Pokud je na světě méně hráčů než 1000 a svět existuje alespoň 1 rok, je deaktivována tvorba nových účtu na daném světě. Není možný restart v nastavení.


Jak vyhrát svět?

Jeden nebo dva kmeny mohou požádat podporu o průzkum světa a splnění podmínky. Pokud je průzkum zahájen, InnoGames rozhoduje o délce Time Endu. Během Time Endu dochází často ke drobným úpravám v nastavení světa, jako je snížení cen zlatých mincí, slevy balíčků surovin a nemožnost znovu začít.

V případě, že kmen, díky jehož převaze byl Time End spuštěn, svou podmínku vítězství po celou dobu neudrží, svět se neukončí a čeká se na spuštění dalšího Time Endu, který se spustí, když některý ze kmenů získá podmínku vítězství.


Typy jednotlivých vítězství

Právo pro konec světa "vítězné podmínky" jsou uvedené ve světovém nastavení. K dispozici jsou čtyři podmínky:


Body + vesnice

  • Pokud kmen dosáhl 300.000.000 bodů a 35.000 vesnic je splněna podmínka.


Dominance

  • Hranice splnění podmínky je mít aspoň 80% aktivních vesnic. Hranice již v time endu nesmí klesnout pod 80% aktivních vesnic, jinak bude Time End zrušen. Pokud kmen dodrží podmínky Time Endu, stane se vítězem světa, který bude uzavřen.


Tajemství

  • Chcete-li vyhrát hru, musí mít kmen kompletní sadu Tajemství. To znamená, že nemusíte držet všechna Tajemství na mapě, ale pouze musíte vlastnit od každého vynálezu nebo objevu alespoň jeden kus. Poté, co kmen získá kontrolu nad kompletní sadou, začíná vítězný odpočet.


Runové války

  • Jednou z podmínek pro ukončení světa jsou takzvané Runové války. Tento způsob ukončení světa je o dobytí určitých run a jejich udržení po určenou dobu. V určitém okamžiku se na mapě objeví mystické runové vesnice, které budou čekat na své dobytí. Ovládnutí těchto runových vesnic bude klíček k vítězství na vašem světe.


Podmínky k vítězství u aktivních světů

Svět Podmínka k vítězství
CS51 Dominance
CS52 Dominance
CS55 Dominance
CS56 Dominance
CS57 Dominance
CS58 Dominance
CS59 Dominance
Casual 1 Dominance
Casual 3 Není stanovena
Casual 4 Není stanovena