Kmen: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
(doplnění údajů a oprava)
Řádek 3: Řádek 3:
== Obecné informace ==
== Obecné informace ==


Kmen je sdružení několika hráčů, kteří tak bojují spolu proti jiným kmenům nebo hráčům. Být v kmenu má mnoho výhod a proto většina hráčů v nějakém kmenu je. Kmen mužeš buďto sám založit a nebo se můžeš připojit již k nějakému existujícímu. Pokud jeden kmen obsadí 80 procent [[aktivní vesnice|aktivních vesnic
Kmen je sdružení několika hráčů, kteří tak bojují spolu proti jiným kmenům nebo hráčům. Být v kmenu má mnoho výhod a proto většina hráčů v nějakém kmenu je. Kmen můžeš buďto sám založit a nebo se můžeš připojit již k nějakému existujícímu. V případě, že je cílem hry Dominance, vyhrává kmen, který obsadí 80 % [[aktivní vesnice|aktivních vesnic
]] světa, splní tak [[cíl hry]].
]] světa, a splní tak [[cíl hry]]. V případě Runových válek vyhrává kmen, který ovládne tzv. runové vesnice na každém kontinentu a udrží je po určenou dobu.  


Ačkoliv je možné hrát i sám, je téměř vždy výhodnější v nějakém kmenu být, zejména v pozdějších stádiích hry, kdy síla spočívá ve spolupráci a samotný jedinec nestačí.
Ačkoliv je možné hrát i sám, je téměř vždy výhodnější v nějakém kmenu být, zejména v pozdějších stádiích hry, kdy síla spočívá ve spolupráci a samotný jedinec nestačí.

Verze z 15. 1. 2019, 22:39

KmenVstup do kmeneZaložení kmenePozvání do kmene a propuštění hráčeOpuštění kmeneRozpuštění kmeneDiplomacieKmenové válkyFórum kmeneKmenový profilPozice v kmenuNajít kmenKmenové schopnostiRezervační systémNeaktivní zakladatel kmeneNový náhled kmene


Obecné informace

Kmen je sdružení několika hráčů, kteří tak bojují spolu proti jiným kmenům nebo hráčům. Být v kmenu má mnoho výhod a proto většina hráčů v nějakém kmenu je. Kmen můžeš buďto sám založit a nebo se můžeš připojit již k nějakému existujícímu. V případě, že je cílem hry Dominance, vyhrává kmen, který obsadí 80 % aktivních vesnic světa, a splní tak cíl hry. V případě Runových válek vyhrává kmen, který ovládne tzv. runové vesnice na každém kontinentu a udrží je po určenou dobu.

Ačkoliv je možné hrát i sám, je téměř vždy výhodnější v nějakém kmenu být, zejména v pozdějších stádiích hry, kdy síla spočívá ve spolupráci a samotný jedinec nestačí.