Z Tribalwars Wiki CZ
Přejít na: navigace, hledání
m (oprava chyb v nadpisech a odkazování)
m (Zamkla stránku „Poražený protivník“ ([Editace=Povolit jen správcům] (do odvolání) [Přesunutí=Povolit jen správcům] (do odvolání)))
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
 
<h2>Obecné informace</h2>
 
<h2>Obecné informace</h2>
  
<br>Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného.
+
Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného.
 +
 
  
 
<h2>Započítávání bodů poraženého protivníka</h2>
 
<h2>Započítávání bodů poraženého protivníka</h2>
  
<br>Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy:
+
Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy:
 
<br>Započítávání těchto bodů '''podle selského dvora''' je odvozeno od počtu obyvatel, které jednotky zabírají. Každá poražená jednotka má v poraženém protivníkovi takovou hodnotu, kterou v selském dvoře zabírá.
 
<br>Započítávání těchto bodů '''podle selského dvora''' je odvozeno od počtu obyvatel, které jednotky zabírají. Každá poražená jednotka má v poraženém protivníkovi takovou hodnotu, kterou v selském dvoře zabírá.
 
<br>Novější systém počítání OD ranku, tzv. '''relativní''', je pak závislý na reálné síle jednotek. Je pak samozřejmé, že útočná jednotka poražená hráčem při obraně má vyšší hodnotu než poražená hráčem při útoku. Tento systém je spravedlivější, celková hodnota poraženého protivníka je vyšší než při předchozím stylu počítání.
 
<br>Novější systém počítání OD ranku, tzv. '''relativní''', je pak závislý na reálné síle jednotek. Je pak samozřejmé, že útočná jednotka poražená hráčem při obraně má vyšší hodnotu než poražená hráčem při útoku. Tento systém je spravedlivější, celková hodnota poraženého protivníka je vyšší než při předchozím stylu počítání.
 
<br>Poražený protivník je evidován na většině [[speed kolo|speed kol]] a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ).
 
<br>Poražený protivník je evidován na většině [[speed kolo|speed kol]] a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ).
 +
  
 
<h2>Tabulka bodů za poražené jednotky</h2>
 
<h2>Tabulka bodů za poražené jednotky</h2>
Řádek 26: Řádek 28:
  
 
<br>[[Soubor:Def.png|Relativní-obrana]]- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.
 
<br>[[Soubor:Def.png|Relativní-obrana]]- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.
 +
 +
 +
== Poražený protivník jako obránce (podporující hráč) ==
 +
 +
Do žebříčků jsme vložili novou kategorii, poražený protivník jako obránce. Vaše podpora u jiného hráče vám nyní přinese body do tabulky podporujících hráčů. Množství, které získáte, je rozděleno na základě počtu jednotek v podporující vesnici, kteří se účastní boje. Výpočet zahrnuje i počty jednotek majitele vesnice, který však za obranu nezíská žádné body do tohoto žebříčku, ačkoliv se boje také účastní. Získat body do tohoto žebříčku je možné podporováním vesnic jiného hráče či barbarských vesnic, není možné body získat podporováním svých vesnic. Tento žebříček nemá žádný vliv na standardní žebříčky obránců či útočníků.
 +
  
 
<h2>Využití</h2>
 
<h2>Využití</h2>
  
<br>Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů.  
+
Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů.  
 
<br>Zejména na speed kolech vysoký poražený protivník v obraně či útoku značí převažující druh zaměření hráče- na útočnou nebo obrannou hru. Vysoký poražený protivník v obraně pak láká ostatní hráče k útokům, jelikož je jasné, že hráč, který jej vlastní, už tolik vojska nemá.
 
<br>Zejména na speed kolech vysoký poražený protivník v obraně či útoku značí převažující druh zaměření hráče- na útočnou nebo obrannou hru. Vysoký poražený protivník v obraně pak láká ostatní hráče k útokům, jelikož je jasné, že hráč, který jej vlastní, už tolik vojska nemá.
 
<br>Na některých speed kolech, a to zejména v minulosti, se tabulky poraženého protivníka nevedou.
 
<br>Na některých speed kolech, a to zejména v minulosti, se tabulky poraženého protivníka nevedou.
 
<br>Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí.
 
<br>Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí.
 +
  
 
<h2>Bash a CAT vs. Bash</h2>
 
<h2>Bash a CAT vs. Bash</h2>
  
<br>[[Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je [[farm limit]], tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny.
+
[[Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je [[farm limit]], tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny.
 
<br>[[CAT vs. Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem.
 
<br>[[CAT vs. Bash]] je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem.
 +
  
 
<h2>Ocenění</h2>
 
<h2>Ocenění</h2>
  
<br>Celková hodnota poraženého protivníka se promítá v ocenění Vůdce.
+
Ocenění najdete na této stránce - zde: [[Ocenění]]
<br>Level 1- dřevo- 10.000
 
<br>Level 2- bronz- 100.000
 
<br>Level 3- stříbro- 1.000.000
 
<br>Level 4- zlato- 20.000.000 bodů
 

Aktuální verze z 14. 8. 2019, 21:01

Obecné informace

Poražený protivník neboli OD rank zaznamenává jednotky, které daný hráč při svých bojích porazí. Započítávají se veškeré boje ve vesnicích daného hráče + útoky vesnic hráče, včetně fake útoků, špehování, obrana i útok. Nepočítá se demolování budov nepřítele nebo jednotky poražené podporou při podporování někoho jiného.


Započítávání bodů poraženého protivníka

Počítání bodů poraženého protivníka můžeme rozdělit na 2 druhy:
Započítávání těchto bodů podle selského dvora je odvozeno od počtu obyvatel, které jednotky zabírají. Každá poražená jednotka má v poraženém protivníkovi takovou hodnotu, kterou v selském dvoře zabírá.
Novější systém počítání OD ranku, tzv. relativní, je pak závislý na reálné síle jednotek. Je pak samozřejmé, že útočná jednotka poražená hráčem při obraně má vyšší hodnotu než poražená hráčem při útoku. Tento systém je spravedlivější, celková hodnota poraženého protivníka je vyšší než při předchozím stylu počítání.
Poražený protivník je evidován na většině speed kol a na všech normálních světech. Rozlišuje se poražený protivník v obraně ( tzv. deff rank, ODD, ODO ) a v útoku ( tzv. off rank, ODA, ODÚ ).


Tabulka bodů za poražené jednotky

Kopiník.pngŠermíř.pngSekerník.pngLučištník.pngŠpeh.pngLehká kavalérie.pngLučištník na koni.pngTěžká kavalérie.pngBeranidlo.pngKatapult.pngPaladin2.pngŠlechtic.pngDomobrana.png
Podle selského dvora1111245658101000
Relativní-útok451515623412402004
Relativní-obrana1242213121581020200---


Podle selského dvora- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci či útočníkovi za poražení daných jednotek. Nezávisí na tom, kdo je obránce a kdo útočník. Platí, když je na světě nastaveno přičítání bodů poraženého protivníka podle selského dvora.


Relativní-útok- Zobrazuje hodnotu přičtenou útočníkovi za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.


Relativní-obrana- Zobrazuje hodnotu přičtenou obránci za poražení daných jednotek. Platí, když je na světě nastaveno relativní přičítání bodů poraženého protivníka.


Poražený protivník jako obránce (podporující hráč)

Do žebříčků jsme vložili novou kategorii, poražený protivník jako obránce. Vaše podpora u jiného hráče vám nyní přinese body do tabulky podporujících hráčů. Množství, které získáte, je rozděleno na základě počtu jednotek v podporující vesnici, kteří se účastní boje. Výpočet zahrnuje i počty jednotek majitele vesnice, který však za obranu nezíská žádné body do tohoto žebříčku, ačkoliv se boje také účastní. Získat body do tohoto žebříčku je možné podporováním vesnic jiného hráče či barbarských vesnic, není možné body získat podporováním svých vesnic. Tento žebříček nemá žádný vliv na standardní žebříčky obránců či útočníků.


Využití

Stejně jako body, i poražený protivník napovídá mnohé o hře jednotlivých hráčů. Je proto častým kritériem pro přijetí hráčů do kvalitních kmenů.
Zejména na speed kolech vysoký poražený protivník v obraně či útoku značí převažující druh zaměření hráče- na útočnou nebo obrannou hru. Vysoký poražený protivník v obraně pak láká ostatní hráče k útokům, jelikož je jasné, že hráč, který jej vlastní, už tolik vojska nemá.
Na některých speed kolech, a to zejména v minulosti, se tabulky poraženého protivníka nevedou.
Některá speed kola pak na velikosti poraženého protivníka přímo závisí.


Bash a CAT vs. Bash

Bash je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč nebo kmen s největším poraženým protivníkem v obraně, útoku, či celkovým poraženým protivníkem. Velmi častý je farm limit, tato speed kola dosahují délky 30 minut- 3 dny.
CAT vs. Bash je druh speed kola, ve kterém se vítězem stává hráč, který jako první dostaví svou vesnici. Pakliže se takový hráč nenajde, vítězí hráč s největším poraženým protivníkem v útoku nebo celkovým poraženým protivníkem.


Ocenění

Ocenění najdete na této stránce - zde: Ocenění