Runové války

Z Tribalwars Wiki CZ
Verze z 27. 9. 2017, 06:58, kterou vytvořil Deynor (diskuse | příspěvky) (Oprava nadpisů)
Jump to navigation
Runove valky.png


Jednou z podmínek pro ukončení světa jsou takzvané Runové války. Tento způsob ukončení světa je o dobytí určitých run a jejich udržení po určenou dobu.

Samotné světy jsou podobné ostatním světům jaké znáte, takže i zde zcela jistě uplatníte své nasbírané zkušenosti.

V určitém okamžiku se na mapě objeví mystické runové vesnice, které budou čekat na své dobytí. Ovládnutí těchto runových vesnic bude klíček k vítězství na vašem světe. Dobýt vesnici nebude však tak snadné, jak by se na první pohled mohlo zdát! Existuje totiž několik překážek, které budete muset překonat.


Výzvy

  • První výzvou bude porazit válečníky, kteří v runových vesnicích hlídají starobylé runy. Pro tyto válečníky je chránění run posvátným a jediným životním cílem, takže se budou bránit!
  • Druhou výzvou bude udržení takové vesnice. Jelikož runové kameny ve vesnicích mají magickou moc, oslabují vojáky, kteří se v jejich blízkosti nacházejí a tak udržení takové vesnice bude mnohem těžší.
  • Třetí výzvou bude dobýt a udržet dostatek vesnic, aby váš kmen potvrdil svoji sílu. Vítězný kmen musí dobýt 60% runových vesnic na každém kontinentu.


Kmen, který dokáže překonat tyto výzvy a udrží 60 % runových vesnic na každém kontinentu po dobu 14 dní, získá sílu runových kamenů a bude prohlášen za vítěze světa!


Fáze

Abyste získali lepší přehled o tom, jak to celé funguje, vytvořili jsme krátký přehled, kde vám vše vysvětlíme. Zpravidla bude svět s Runovými válkami rozdělen do tří fází:


Přípravná fáze

Začátek hry je stejný, jak jste již zvyklí z ostatních světů. Budujete své vesnice, posilňujete svoji armádu, bojujete proti svým nepřátelům a rozšiřujete svá území. Avšak v tom se náhle objeví runové vesnice.


Fáze dobývání

Jakmile se ve hře objeví runové vesnice, hra se mění! Nyní se kmeny musí zaměřit na dobývání runových vesnic a to na všech kontinentech. Moudří vůdci kmenů to samozřejmě vezmou na vědomí a již v přípravné fázi připraví svou dobývací strategii. Menší kmeny budou také těžit z nových možností, jako je zasahování ve správný čas a odcizování cenných runových vesnic od větších kmenů bojujících proti zabetonovaným obranám.

Zatímco na začátku této fáze se zaměříte na přemáhání nepřátelských jednotek a dobývání runových vesnic, po jejich získání se budete muset zaměřit na zajištění jejich obrany. Kvůli obrannému znevýhodnění (- 50 % obranné síly) bude těžší vesnice udržet, pokud jich již budete vlastnit více. Bude tak nutné hlídat pohyby nepřátelských jednotek a více přesouvat své obranné jednotky mezi vesnicemi. K udržení runových vesnic bude nutný stálý příchod nových a nových obranných jednotek.


Kontrolní fáze

Jakmile se kmenu podaří dobýt všechny potřebné runové vesnice, začne konečné odpočítávání. Jakmile skončí, kmen, který vesnice udržel, se stane vítězem světa! V této fázi hry se musí dominantní kmen rozhodnout, zda se chce zaměřit na udržení kontroly runových vesnic, které drží, a nebo zda přistoupí k riskantnímu kroku a pokusí se ještě více rozšiřovat, aby svoji jasnou dominanci upevnil. Ostatní kmeny mohou také dělat různá strategická rozhodnutí pro získání runových vesnic, s největší pravděpodobností budou nejspíš usilovat o získání těchto vesnic do svého vlastnictví, ale také se mohou pokusit nečekaným útokem na ostatní vesnice zabránit dalšímu přísunu vojska do runových vesnic. Rozhodnutí bude již na vás!