Simulátor: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
m (tabulka)
Bez shrnutí editace
Řádek 1: Řádek 1:
==Simulátor==
Simulátor Vám pomůže s možným výsledkem boje. Vložte své vlastní jednotky a počet protivníkových jednotek, úroveň opevnění a morálky.
Simulátor Vám pomůže s možným výsledkem boje. Vložte své vlastní jednotky a počet protivníkových jednotek, úroveň opevnění a morálky.


Artefakty pro Paladina v boji, je možné zvolit v příslušném seznamu.  
[[Soubor:Simulátor tab.JPG]]
 
Simulátor můžeme rozdělit do několika částí:
 
==Zadání jednotek==
[[Soubor:Zadani_velicin.png|center|]]
 
1) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu útočníka
2) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu obránce
3) Do těchto políček můžeme ručně zadat počty jednotek na straně útočníka i obránce
4) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně útočníka
5) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně obránce
6) Do tohoto políčka můžeme zadat stupeň opevnění na straně obránce
 
==Věřící a Domobrana==
Tyto veličiny můžeme zadávat počty [[domobrana|domobrany]] a zda-li jsou jednotky pod vlivem [[kostel|kostela]] platí pouze na světech na, kterých jsou aktivní.
Na světech kde nejsou aktivovány zůstávají skryté.
[[Soubor:Verici_a_domobrana.png|center|]]
 
==Artefakty==
Do simulovaného boje můžeme také přiřadit paladina s artefakty.
Jak na straně útočníka tak na straně obránce.
Artefakty jsou aktivní pouze na některých herních světech
 
[[Soubor:Artefakty.png|center|]]
 
==Další bojové veličiny==
Do simulátoru můžeme zadat další bojové veličiny
[[Soubor:Dolní_tablo.png|center|]]
 
'''1)Vlajky<br>'''


Také můžete změnit štěstí. Vždy je dobré to vyzkoušet s -25% pro ten "nejhorší případ".
Na světech kde jsou aktivní můžeme do kalkulace boje zahrnout vlajky
[[Soubor:Vlajka_utoku.png|Left|]],[[Soubor:Vlajka_Obrana.png|right|]]


Poté simulátor vypočítá ztráty.
'''2)Stupeň budov<br>'''
Sem můžeme vyplnit stupeň budovy která je cílem [[katapult|katapultů]]<br>


'''3)Kalkulátor morálky<br>'''
Pokud je rozdíl mezi útočník a obráncem bodově stejný je [[morálka]] 100%.
Pro ověření můžeme použít jednoduchý kalkulátor
Kalkulátor je dělen na dvě části<br>
''V první části je pokud vy jste na straně útočníka''
[[Soubor:Kalkulator_utocnik.png]]<br>
Okno je děleno do několika části.<br>
* Útočné body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Obránce = Můžeme zadat platné jméno bránícího hráče na aktuálním světě<br>
* Body obránce = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová [[morálka]] zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe<br>


[[Soubor:Simulátor tab.JPG]]
''V druhé části je pokud vy jste na straně obránce''
[[Soubor:Jako_obrance.png]]<br>
Okno je děleno do několika části.<br>
* Obrané body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová [[morálka]] zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe<br>
* Útočník = Můžeme zadat platné jméno útočícího hráče na aktuálním světě<br>
* Útočné body = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
 
'''4)NOC<br>'''
Pokud útočíme v [[Noční_bonus|nočním bonuse]]zaškrteneme toto políčko. Doba a síla nočního bonusu je závislá na nastavení vašeho herního světa
 
'''5)Štěstí<br>'''
Jedná se o náhodnou bojovou veličinu,která se pro každý útok a obranu generuje náhodně.  Vždy je dobré to vyzkoušet s -25% pro ten "nejhorší případ".
 
'''6) Tlačítko Propočítat<br>'''
Pokud jsme zadali veškeré veličiny na straně útočníka i obránce. Stiskneme propočítat a simulátor vám ukáže jak by molh dopadnout váš útok či obrana

Verze z 11. 12. 2012, 09:40

Simulátor

Simulátor Vám pomůže s možným výsledkem boje. Vložte své vlastní jednotky a počet protivníkových jednotek, úroveň opevnění a morálky.

Soubor:Simulátor tab.JPG

Simulátor můžeme rozdělit do několika částí:

Zadání jednotek

Zadani velicin.png

1) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu útočníka 2) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu obránce 3) Do těchto políček můžeme ručně zadat počty jednotek na straně útočníka i obránce 4) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně útočníka 5) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně obránce 6) Do tohoto políčka můžeme zadat stupeň opevnění na straně obránce

Věřící a Domobrana

Tyto veličiny můžeme zadávat počty domobrany a zda-li jsou jednotky pod vlivem kostela platí pouze na světech na, kterých jsou aktivní. Na světech kde nejsou aktivovány zůstávají skryté.

Verici a domobrana.png

Artefakty

Do simulovaného boje můžeme také přiřadit paladina s artefakty. Jak na straně útočníka tak na straně obránce. Artefakty jsou aktivní pouze na některých herních světech

Artefakty.png

Další bojové veličiny

Do simulátoru můžeme zadat další bojové veličiny

Dolní tablo.png

1)Vlajky

Na světech kde jsou aktivní můžeme do kalkulace boje zahrnout vlajky

Vlajka utoku.png,

Vlajka Obrana.png

2)Stupeň budov
Sem můžeme vyplnit stupeň budovy která je cílem katapultů

3)Kalkulátor morálky
Pokud je rozdíl mezi útočník a obráncem bodově stejný je morálka 100%. Pro ověření můžeme použít jednoduchý kalkulátor Kalkulátor je dělen na dvě části
V první části je pokud vy jste na straně útočníka Kalkulator utocnik.png
Okno je děleno do několika části.

  • Útočné body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka
  • Obránce = Můžeme zadat platné jméno bránícího hráče na aktuálním světě
  • Body obránce = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka
  • Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová morálka zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe

V druhé části je pokud vy jste na straně obránce Jako obrance.png
Okno je děleno do několika části.

  • Obrané body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka
  • Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová morálka zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe
  • Útočník = Můžeme zadat platné jméno útočícího hráče na aktuálním světě
  • Útočné body = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka

4)NOC
Pokud útočíme v nočním bonusezaškrteneme toto políčko. Doba a síla nočního bonusu je závislá na nastavení vašeho herního světa

5)Štěstí
Jedná se o náhodnou bojovou veličinu,která se pro každý útok a obranu generuje náhodně. Vždy je dobré to vyzkoušet s -25% pro ten "nejhorší případ".

6) Tlačítko Propočítat
Pokud jsme zadali veškeré veličiny na straně útočníka i obránce. Stiskneme propočítat a simulátor vám ukáže jak by molh dopadnout váš útok či obrana