Support: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
(Založena nová stránka: Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support". == Dotaz na Support == Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém…)
 
Bez shrnutí editace
 
(Není zobrazeno 39 mezilehlých verzí od 6 dalších uživatelů.)
Řádek 2: Řádek 2:




== Dotaz na Support ==
<h2>Dotaz na Support</h2>
Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete, můžete utvořit ticket a odeslat ho na Support.
Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.


'''Jak na to?'''
[[Soubor:suport.jpg]]
V první řadě je důležité, aby jste si vybrali správný svět (to je svět, ve kterém váš ticket platí.


Existují také různé typy. Zde je také důležité, aby jste správný typ ze seznamu vybrali.
Přehled o dostupných typech:


'''Forum'''
<h2>Jak na to?</h2>


Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením?
Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


'''Potíže s přihlášením, Premium, Chyby ve hře'''
První vyberte z kategorií.
Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.


Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
Přehled o dostupných typech kategorií:
Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Premium''' nebo '''Potíže se přihlášením'''.


'''Otázky'''
'''Fórum'''
*Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii.  Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl.
Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci [http://forum.divokekmeny.cz/forumdisplay.php?3-Ot%C3%A1zky-amp-Odpov%C4%9Bdi Otázky & Odpovědi] . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.


'''Porušení pravidel'''
'''Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře'''
*Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
*Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Prémium''' nebo '''Potíže s přihlášením'''.


Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla?
V tomto případě hlašte všechny porušení pravidel do této kategorie.
V samostatném textovém poli nejdříve doplníš jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšeš o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.


''Poznámka:'' Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout Nahlásit urážku.
'''Otázky'''


'''Protest'''
*Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii.  Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.
*Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci [http://forum.divokekmeny.cz/forumdisplay.php?3-Ot%C3%A1zky-amp-Odpov%C4%9Bdi Otázky & Odpovědi] . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.


Nesouhlasíte s verdiktem Cheathuntera, který udělil např. vašemu kamarádovi trest? V tom případě jste ve správné kategorii, zde vysvětlete, proč nesouhlasíte s určeným trestem a čekejte na odpověď.


'''Jiné'''
'''Porušení pravidel'''


Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
*Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
*V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.  




== Čekání na odpověď ==
''Poznámka:''
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice''', atd.


Teoreticky by Vám měl Supportér/Cheathunter odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám příjde odpověď do několika hodin.
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.


[[Soubor:nahlasit1.PNG|300px]]


== Support tým ==
[[Soubor:nahlasit2.PNG|600px]]


'''Hlavní Cheathunter'''


'''<span style="color:DarkGreen">Navi</span>'''
Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).


'''Zástupce hlavního Cheathuntera'''
[[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]]


'''<span style="color:DarkGreen">= Jiras =</span>'''
Nebo název vesnice:


'''<span style="color:DarkGreen">Avallone</span>'''
[[Soubor:nahlasves.jpg|150px]]


'''Cheathunters'''


'''<span style="color:DarkGreen">Hukk</span>'''
'''Protest'''


'''<span style="color:DarkGreen">Strify</span>'''
*Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.
'''Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.'''


'''<span style="color:DarkGreen">sakaal</span>'''


'''<span style="color:DarkGreen">edelweiss</span>'''
'''Jiné'''
 
'''Hlavní supportér'''
 
'''<span style="color:DarkGreen">sadlos</span>'''
 
'''<span style="color:DarkGreen">betkapetka</span>'''
 
'''<span style="color:DarkGreen">Biblos</span>'''


'''Zástupce hlavního supportéra'''
*Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.


'''Support Officer'''


'''<span style="color:DarkGreen">Matyáš II.</span>'''
více informací ve [[FAQ]]


'''<span style="color:DarkGreen">malkin333</span>'''


'''<span style="color:DarkGreen">lord g</span>'''
<h2>Čekání na odpověď</h2>


'''<span style="color:DarkGreen">morybund</span>'''
Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


'''<span style="color:DarkGreen">D.a.g</span>'''


'''<span style="color:DarkGreen">monoera</span>'''
<h2>Support tým</h2>


'''<span style="color:DarkGreen">lord infik
[zde:|https://www.divokekmeny.cz/page/team]

Aktuální verze z 20. 9. 2020, 21:48

Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".


Dotaz na Support

Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.

Suport.jpg


Jak na to?


První vyberte z kategorií. Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.

Přehled o dostupných typech kategorií:

Fórum

  • Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře

  • Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
  • Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže s přihlášením.


Otázky

  • Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.
  • Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.


Porušení pravidel

  • Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
  • V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.


Poznámka: Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice, atd.

Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.

Nahlasit1.PNG

Nahlasit2.PNG


Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).

Nahlasit3.PNG

Nebo název vesnice:

Nahlasves.jpg


Protest

  • Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.

Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.


Jiné

  • Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.


více informací ve FAQ


Čekání na odpověď

Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


Support tým

[zde:|https://www.divokekmeny.cz/page/team]