Support: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
(doplnění údajů)
Bez shrnutí editace
 
(Není zobrazeno 10 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 38: Řádek 38:


''Poznámka:''
''Poznámka:''
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče''', atd.
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice''', atd.


Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.
Řádek 50: Řádek 50:


[[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]]
[[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]]
Nebo název vesnice:
[[Soubor:nahlasves.jpg|150px]]




Řádek 61: Řádek 65:


*Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
*Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
více informací ve [[FAQ]]




Řádek 70: Řádek 77:
<h2>Support tým</h2>
<h2>Support tým</h2>


Chief Support - '''<span style="color:Green">Sakaal</span>'''
[zde:|https://www.divokekmeny.cz/page/team]
 
Support Officer - '''<span style="color:Green">Willibald</span>''',
'''<span style="color:Green">Kubina</span>''', <br>a
'''<span style="color:Green">Edelweiss</span>''' (převážně pro speedy)

Aktuální verze z 20. 9. 2020, 21:48

Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".


Dotaz na Support

Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.

Suport.jpg


Jak na to?


První vyberte z kategorií. Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.

Přehled o dostupných typech kategorií:

Fórum

  • Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře

  • Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
  • Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže s přihlášením.


Otázky

  • Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.
  • Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.


Porušení pravidel

  • Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
  • V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.


Poznámka: Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice, atd.

Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.

Nahlasit1.PNG

Nahlasit2.PNG


Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).

Nahlasit3.PNG

Nebo název vesnice:

Nahlasves.jpg


Protest

  • Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.

Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.


Jiné

  • Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.


více informací ve FAQ


Čekání na odpověď

Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


Support tým

[zde:|https://www.divokekmeny.cz/page/team]