Support: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
Bez shrnutí editace
Řádek 16: Řádek 16:
'''Forum'''
'''Forum'''


Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením?
Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum?
Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


'''Potíže s přihlášením, Premium, Chyby ve hře'''
'''Potíže s přihlášením, Premium, Chyby ve hře'''


Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Premium''' nebo '''Potíže se přihlášením'''.
Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Premium''' nebo '''Potíže se přihlášením'''.


Řádek 32: Řádek 32:


Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla?
Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla?
V tomto případě hlašte všechny porušení pravidel do této kategorie.
V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie.
V samostatném textovém poli nejdříve doplníš jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšeš o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.
V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.


''Poznámka:'' Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".
''Poznámka:'' Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".
Řádek 39: Řádek 39:
'''Protest'''
'''Protest'''


Nesouhlasíte s verdiktem Cheathuntera, který Vám udělil trest?
Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest?
Pak jste ve správné kategorii.
Pak jste ve správné kategorii.
'''Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.'''
'''Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.'''
Řádek 49: Řádek 49:
== Čekání na odpověď ==
== Čekání na odpověď ==


Teoreticky by Vám měl Supportér/Cheathunter odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám příjde odpověď do několika hodin.
Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.





Verze z 11. 1. 2015, 21:12

Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".


Dotaz na Support

Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete utvořit ticket a odeslat ho na Support.

Latka 55.png

Jak na to?

V první řadě je důležité, aby jste si vybrali správný svět (to je svět, ve kterém váš ticket platí).

Existují také různé typy. Zde je také důležité, abyste vybrali správnou kategorii ze seznamu. Přehled o dostupných typech:

Forum

Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.

Potíže s přihlášením, Premium, Chyby ve hře

Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů. Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Premium nebo Potíže se přihlášením.

Otázky

Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl. Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.

Porušení pravidel

Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie. V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.

Poznámka: Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".

Protest

Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii. Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.

Jiné

Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.

Čekání na odpověď

Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


Support tým

Hlavní supportér

Sakaal

Support Officer

Aseta

D.a.g

Edelweiss

Willibald

Izmael