Systém boje: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
(Založena nová stránka: '''MORÁLKA:''' Je ochrana pro slabé hráče před mnohonásobně silnějšími protivníky.Vypočítává se z vašich bodů a bodů soupeře.Pokud bude mít soupeř mor...)
 
m (oprava údajů)
 
(Není zobrazeno 6 mezilehlých verzí od 5 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
'''MORÁLKA:'''
Systém boje Divokých kmenů má několik zvláštností např. morálku, štěstí,.. tyto zvláštnosti budou rozebrány podrobněji na dalších stránkách. Vše další o bitvách naleznete zde: [[Bitvy|Bitvy]] .
Je ochrana pro slabé hráče před mnohonásobně silnějšími protivníky.Vypočítává se z vašich bodů a bodů soupeře.Pokud bude mít soupeř morálku např: 78%, bude bojovat pouze s 78%-ní silou.Pokud však útočí slabší hráč na silnějšího je morálka je maximální, tudíž 100%-ní.Morálka se dá vypočítat v simulátoru.
[[Soubor:bez názvu.png|right|300px|thumb|pro zvětšení klikněte na obrázek]]


== Základy==


Zde naleznete základní systémy v boji jako je např: jak podpořit své přátelé, jak se bránit aj.


{|
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Nadvorii.png]]
| style="width:135px" | [[Nádvoří]]
| Koordinační centrum pro vojáky.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Attack.png]]
| style="width:135px" | [[Podpora a útok]]
| Nejlepší taktiky pro obranu a útok.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Speed.png]]
| style="width:135px" | [[Herní rychlost]]
| Přečtěte si více o rychlosti  hry a jednotek.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Opevko.png]]
| style="width:135px" | [[Opevnění]]
| Opevnění a její funkce v boji.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Špeh.png]]
| style="width:135px" | [[Špeh]]
| Jak získat informace o nepříteli.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Paladin2.png]]
| style="width:135px" | [[Paladin]]
| Velmi silná a univerzální jednotka.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Paladin2.png]]
| style="width:135px" | [[Zbrojnice]]
| Přehled artefaktů a správa Paladina.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Domobrana.png]]
| style="width:135px" | [[Domobrana]]
| Jednotka, která je v zájmu hlavně v začátku hry.
|}


== Pokročilé ==


Zde naleznete specifické funkce, po čas boje.


{|
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Paladin2.png]]
| style="width:135px" | [[Morálka]]
| Morálka je důležitá pro výsledek Vašeho boje.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Klee.png]]
| style="width:135px" | [[Štěstí]]
| Štěstí nebo smůla?
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Grey.png]]
| style="width:135px" | [[Vesnice barbarů]]
| Jaký je rozdíl mezi mými a opuštěnými vesnicemi?
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Katapult.png]]
| style="width:135px" | [[Katapult]]
| S katapulty můžete zaútočit na cílenou budovu.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Attack.png]]
| style="width:135px" | [[Simulátor]]
| Zde si můžete vypočítat předem výsledky boje.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Grey.png]]
| style="width:135px" | [[Režim spánku]]
| Režim spánku je pouze na Speedu.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Face.png]]
| style="width:135px" | [[Pravidlo selského dvora]]
| Víte jak funguje selský dvůr?
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Grey.png]]
| style="width:135px" | [[Noční bonus]]
| Obránce má noc po boku.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Church.png]]
| style="width:135px" | [[První kostel]]
| Vaše jednotky musí věřit.
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Church.png]]
| style="width:135px" | [[Kostel]]
| Jak vlastně funguje kostel?
|- bgcolor="#F4E4BC"
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Att.png]]
| style="width:135px" | [[Poražený protivník]]
| Jak vypočítám ODD a ODA?
|- bgcolor="#F4E4BC"
|}


== Ostatní ==


Zde naleznete co se jinam nevešlo.


 
{|
'''NOČNÍ BONUS:'''
|- bgcolor="#F4E4BC"
Je aktivní většinou od 00:00 do 08:00 hodin.Pokud na Vás zaútočí hráč v této době máte v obraně bonus 100%.Bonus ovšem neplatí pro špehy a barbarské vesnice.V oznámení se dozvíte, zda byl bonus aktivní.
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Šlechtic.png]]
 
| style="width:135px" | [[Vláček]]
 
| Co potřebuji k nové vesnici?
'''FARMA A FARMAŘENÍ:'''
|- bgcolor="#F4E4BC"
Farma je v podstatě vesnice, na kterou posíláte útoky pouze za účelem získat suroviny navíc.Tyto vesnice jsou vyčištěné od vojska, ale suroviny se v ní neustále množí.Farmaření probíhá naprosto totožně jako normální útok.
| align="center" style="width:20px" | [[Soubor:Šlechtic.png]]
| style="width:135px" | [[Obsazení]]
| Jak obsadím vesnici?
|- bgcolor="#F4E4BC"
|}

Aktuální verze z 3. 2. 2019, 21:46

Systém boje Divokých kmenů má několik zvláštností např. morálku, štěstí,.. tyto zvláštnosti budou rozebrány podrobněji na dalších stránkách. Vše další o bitvách naleznete zde: Bitvy .

Základy

Zde naleznete základní systémy v boji jako je např: jak podpořit své přátelé, jak se bránit aj.

Nadvorii.png Nádvoří Koordinační centrum pro vojáky.
Attack.png Podpora a útok Nejlepší taktiky pro obranu a útok.
Speed.png Herní rychlost Přečtěte si více o rychlosti hry a jednotek.
Opevko.png Opevnění Opevnění a její funkce v boji.
Špeh.png Špeh Jak získat informace o nepříteli.
Paladin2.png Paladin Velmi silná a univerzální jednotka.
Paladin2.png Zbrojnice Přehled artefaktů a správa Paladina.
Domobrana.png Domobrana Jednotka, která je v zájmu hlavně v začátku hry.

Pokročilé

Zde naleznete specifické funkce, po čas boje.

Paladin2.png Morálka Morálka je důležitá pro výsledek Vašeho boje.
Klee.png Štěstí Štěstí nebo smůla?
Grey.png Vesnice barbarů Jaký je rozdíl mezi mými a opuštěnými vesnicemi?
Katapult.png Katapult S katapulty můžete zaútočit na cílenou budovu.
Attack.png Simulátor Zde si můžete vypočítat předem výsledky boje.
Grey.png Režim spánku Režim spánku je pouze na Speedu.
Face.png Pravidlo selského dvora Víte jak funguje selský dvůr?
Grey.png Noční bonus Obránce má noc po boku.
Church.png První kostel Vaše jednotky musí věřit.
Church.png Kostel Jak vlastně funguje kostel?
Att.png Poražený protivník Jak vypočítám ODD a ODA?

Ostatní

Zde naleznete co se jinam nevešlo.

Šlechtic.png Vláček Co potřebuji k nové vesnici?
Šlechtic.png Obsazení Jak obsadím vesnici?