VOP

Z Tribalwars Wiki CZ
Verze z 2. 1. 2012, 21:54, kterou vytvořila Mikosansobi (diskuse | příspěvky) (VOP)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Jump to navigation

Všeobecné obchodní podmínky

§ 1 Platnost VOP, změna VOP

1.1 Společnost InnoGames GmbH, Harburger Schloßstraße 28, 21079 Hamburg, Německo („společnost InnoGames“) mimo jiné provozuje pod různými doménami nejvyšší úrovně (TLD) a různými subdoménami a aliasy těchto domén různé online hry („Hry“), které mohou uživatelé („Uživatel“) hrát. Služby poskytované v rámci těchto Her, mezi něž patří například zobrazování profilové stránky Uživatele, účast na fórech, zobrazování Uživatelem generovaného obsahu, jako jsou texty, fotografie, obrázky nebo videa, poskytování systému pro zasílání zpráv ve Hře („Služby“) jsou poskytovány výhradně na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek („VOP“). Tyto VOP jsou zveřejněny na webových stránkách Her. Je možné je tam kdykoliv zobrazit a lze je také vytisknout. V případě odchylek či rozporů mezi jednotlivými jazykovými verzemi VOP je závazná německá verze . Vedle těchto VOP platí – pokud jsou k dispozici – také příslušná herní pravidla a návod ke Hře, které jsou uvedeny na webových stránkách. V případě rozporů mezi těmito VOP a herními pravidly či návodem ke Hře mají přednost VOP. Pro jednotlivé Hry a speciální varianty Her mohou platit speciální podmínky používání. V takovém případě je Uživatel před využitím příslušné nabídky na tyto podmínky vhodnou formou upozorněn. Pokud je Uživatel mladší 18 let, potvrzuje, že jeho zákonný zástupce s používáním Her souhlasí.

1.2 Smluvní strany odsouhlasením těchto VOP uzavírají licenční ujednání. Uživatel svůj souhlas s těmito VOP pro Služby společnosti InnoGames vyjadřuje tím, že zaškrtne políčko vedle položky „Přijímám všeobecné obchodní podmínky“ a klikne na tlačítko pro přihlášení. Všeobecné obchodní podmínky Uživatele se výslovně nestávají součástí smlouvy – s výjimkou případů, kdy s nimi společnost InnoGames písemně vysloví souhlas.

1.3 Společnost InnoGames má právo VOP a jiné podmínky změnit s budoucím účinkem. Společnost InnoGames takové změny provede pouze ze závažných důvodů, zejména v důsledku nového technického vývoje, rozšíření Služeb společnosti InnoGames, změny zákonů nebo soudního rozhodnutí nebo jiných rovnocenných důvodů. Pokud se změnou výrazně naruší smluvní rovnováha mezi smluvními stranami, neuskuteční se. V ostatních případech změny vyžadují souhlas Uživatele. Uživatel souhlasí s tím, že o změnách VOP bude informován při přihlášení na příslušnou herní platformu nebo e-mailem na adresu, kterou naposledy udal. Změny se považují za schválené, pokud Uživatel během 8 týdnů od doručení v písemné nebo textové podobě nevznese námitku („Lhůta pro vznesení námitky“). Na tuto okolnost společnost InnoGames ve sdělení o změnách zvlášť upozorní. Uživateli se kvůli zajištění důkazů doporučuje námitku společnosti InnoGames zaslat písemně nebo e-mailem. V případě e-mailu je užitečné v řádku s předmětem uvést název Hry a jméno Uživatele.

1.4 Pokud Uživatel vůči změněným VOP společnosti InnoGames během Lhůty pro vznesení námitky nevznese žádnou námitku nebo pokud Hry navzdory doručení sdělení o změnách dále používá, změněné nebo doplněné VOP pro něj nabývají účinnosti. Pokud Uživatel vznese námitku v náležité lhůtě, mají obě strany právo licenční ujednání během jednoho měsíce vypovědět. Pokud Uživatel vznese námitku v náležité lhůtě, má společnost InnoGames právo příslušný účet smazat. Případné platby za Služby, které byly uhrazeny dopředu na období po ukončení smlouvy, budou Uživateli v náležitém podílu vráceny nebo připsány v jiných Hrách. Další nároky Uživatele jsou vyloučeny. Společnost InnoGames v oznámení o změnách zvlášť upozorní na možnost vznesení námitky a vypovězení smlouvy a také na lhůtu a právní důsledky, zejména pokud jde o nevznesení námitky.


§ 2 Uzavření smlouvy, licenční ujednání

2.1 Uživatel nemá nárok na licenční ujednání ani nárok na využívání Služeb či prémiových služeb. Společnost InnoGames i Uživatel mohou licenční ujednání kdykoli a bez udání důvodů vypovědět a poskytování Služeb může být kdykoli a bez udání důvodů zastaveno.

2.2 Smlouva o využívání služeb („Licenční ujednání“) vzniká doručením dat z přihlašovacího formuláře společnosti InnoGames a přijetím těchto VOP podle paragrafu 1.2. Licenční ujednání je bezplatné.

2.3 Nad rámec Licenčního ujednání popsaného v bodě 2.2 společnost InnoGames nabízí zpoplatněné služby („Prémiové služby“). Uživatel se může rozhodnout tyto služby využívat. Na to, že jsou zpoplatněné, bude Uživatel upozorněn ještě před jejich využitím zřetelným vyznačením a musí jejich využití výslovně potvrdit. Další podrobnosti ohledně Prémiových služeb, zejména pak ohledně uzavření smlouvy, jsou uvedeny v paragrafu 7 v části „Prémiové licenční ujednání“. Smlouvy se spolupracujícími subjekty

2.4 Uživatel má u jednotlivých Her možnost využít služeb jiných společností, které se společností InnoGames spolupracují. V takových případech se uzavírá samostatná smlouva mezi Uživatelem a spolupracujícím subjektem, která je založena na speciálních podmínkách, jež Uživateli pak před uzavřením smlouvy sdělí spolupracující subjekt.


§ 3 Jméno

3.1 V rámci Her si Uživatel musí zvolit jméno, např. uživatelské jméno, resp. jméno hráče a/nebo jméno postavy („Jméno“). Uživatel nemá nárok na přidělení určitého Jména. Žádné ze zvolených Jmen nesmí porušovat práva třetích stran (zejména autorská práva, práva na ochranu osobnosti, známková práva, firemní práva apod.) a dobré mravy (např. urážet náboženské vyznání třetích stran nebo být rasistické či diskriminační). Společnost InnoGames se od takového chování výslovně distancuje. V ostatních případech platí paragraf 10. Kromě toho nesmí být jako Jméno použita e-mailová ani webová adresa.

3.2 Společnost InnoGames má právo Uživatelem zvolené Jméno mimo jiné z technických či etických důvodů změnit nebo smazat, aniž by k tomu potřebovala souhlas Uživatele.


§ 4 Účty

4.1 V důsledku Licenčního ujednání dostane Uživatel uživatelský účet („Účet“). Pod tímto Účtem může Uživatel měnit svá data a spravovat Hry. Účet je možné vytvořit buď na herním portálu společnosti InnoGames, nebo na příslušné webové stránce dané Hry.

4.2 Účet není bez výslovného souhlasu společnosti InnoGames přenosný, ať už za úplatu, či bezplatně.

4.3 Každý uživatel smí v každém herním světě (dílčí části Hry) mít pouze jeden Účet. Vícenásobné účty téhož hráče („Vícenásobné účty“) v jednom herním světě jsou zakázány a mohou být potrestány okamžitým zablokováním Uživatele nebo mimořádnou výpovědí Licenčního ujednání.

4.4 Uživatel se zavazuje, že bude přihlašovací údaje, hesla a přístupové údaje (souhrnně „Přístupové údaje“) ke svému Účtu udržovat v tajnosti a že společnost InnoGames neprodleně informuje, jakmile se dozví nebo se bude domnívat, že Přístupové údaje jsou známy neoprávněným třetím stranám. V takovém případě své údaje změní nebo o provedení změny požádá společnost InnoGames. Společnost InnoGames dále má v takovém případě právo přístup Uživatele dočasně zablokovat. Uživateli může být používání znovu povoleno, jakmile bude podle uvážení společnosti InnoGames vyloučeno podezření na zneužití Přístupových údajů Uživatelem nebo třetími stranami.

4.5 Pokud Účet neoprávněně používá třetí strana proto, že se v důsledku zavinění Uživatele dostala k jeho Přístupovým údajům, bude s Uživatelem nakládáno tak, jako by jednal sám.

4.6 Je zakázáno používat Účet jiného Uživatele – s výjimkou případů, kdy s tím herní pravidla explicitně počítají (např. „zástup během dovolené“).

4.7 Pokud má společnost InnoGames podezření, že Přístupové údaje získaly třetí strany, má právo (ale nikoli povinnost) bez předchozího oznámení Přístupové údaje změnit nebo Účet zablokovat. Společnost InnoGames o tom bude Uživatele neprodleně informovat a na vyžádání mu v přiměřené lhůtě zašle nové Přístupové údaje.


§ 5 Potřebné technické vybavení

5.1 Hry je možné používat pouze pomocí softwaru nainstalovaného lokálně na počítači nebo jiném koncovém zařízení („Počítač“). K tomuto softwaru patří webový prohlížeč, připojení k internetu, operační systém, případné plug-in moduly, např. Java nebo Flash, a případně klienty potřebné k používání Hry. Náklady na tento software a jeho používání a náklady plynoucí z připojení k internetu nese Uživatel. To neplatí pro klientský software, který může být potřebný pro používání Her a který společnost InnoGames případně poskytuje bezplatně v rámci Hry. Uživatel zodpovídá za to, aby byl počítač udržován ve stavu, který umožňuje používání Her. Společnost InnoGames v této oblasti neposkytuje žádnou podporu.

5.2 Společnost InnoGames neručí za škody nebo ztrátu dat, které na počítači Uživatele mohou vzniknout instalací softwaru třetích stran nebo jiným způsobem, například v důsledku virů nebo spywaru. Uživatel se obzvlášť zavazuje, že bude všechny příchozí e-maily a stahovaný software kontrolovat na přítomnost virů a spywaru.


§ 6 Obsah služeb

6.1 Společnost InnoGames poskytuje Hry a jiné služby v rámci svých technických a provozních možností. Služby Her jsou k dispozici Uživatelům, kteří mají Licenční ujednání, a disponují tak Účtem.

6.2 Všechny Hry nabízené společností InnoGames jsou podle jejího uvážení přepracovávány a aktualizovány, aby zůstaly atraktivní pro co největší okruh Uživatelů.

6.3 Společnost InnoGames si vyhrazuje právo provoz Her nebo jejich částí bez udání důvodů zastavit.

6.4 Společnost InnoGames si pro případ, že např. z důvodu technických problémů, poruchy nabízených Služeb v důsledku zásahu třetích stran nebo podobných událostí dojde k chybě v nabídce pro Uživatele (např. nesprávné vyznačení ceny prémiových bodů), výslovně vyhrazuje právo danou smlouvu, pokud vůbec byla uzavřena, napadnout a Uživateli poskytnutá plnění (zejména poskytnuté prémiové body) požadovat zpět výměnou za vrácení jím případně uhrazené částky. Z tohoto ustanovení nevyplývají žádná práva pro Uživatele.


§ 7 Prémiové licenční ujednání

7.1 K uzavření smlouvy o prémiových službách („Prémiové licenční ujednání“) dochází, když Uživatel po zvolení Prémiové služby klikne na tlačítko „Zaplatit“ apod. a společnost InnoGames nabídku přijme zasláním potvrzení o objednávce prostřednictvím zprávy ve hře nebo e-mailu nebo zpřístupněním Prémiové služby. Prémiové služby zahrnují zejména (ale nejen) poskytnutí virtuální měny (např. „prémiové body“ nebo „zlaťáky“) a využívání herních výhod v podobě virtuálních statků („Předměty“).

7.2 Platí obsah, funkce a předpoklady Prémiových služeb v okamžiku objednání, jak jsou uvedeny na webových stránkách společnosti InnoGames a v příslušných nákupních košících. Odlišné informace, které se případně mohou zobrazovat na stránkách načítaných z dočasné paměti, jsou neplatné.

7.3 Uživatel zpravidla může Předměty používat po určitou dobu. Uživatel může Předměty v průběhu hry také ztratit – například tak, že se v průběhu hry zničí nebo mu jsou odebrány jinými Uživateli.

7.4 Některé Prémiové služby jsou hrazeny jednorázově, jiné se pak hradí například každý den, týden, měsíc, čtvrtletí či rok.

7.5 Platí ceny v okamžiku objednání, jak jsou uvedeny na webových stránkách a v cenících společnosti InnoGames a také v příslušných nákupních košících. Ceny zahrnují případnou zákonnou daň z přidané hodnoty. V některých případech prozatím ceny nezahrnují poplatky či náklady účtované různými poskytovateli platebních transakcí. Pokud by Uživatel měl u jím zvoleného poskytovatele platebních transakcí platit ještě další poplatky či náklady, bude na to výslovně upozorněn. Uživatel může poskytovatele platebních transakcí před dokončením platby změnit. Společnost InnoGames nemá žádný vliv na poplatky či náklady účtované poskytovatelem platebních transakcí. Závazné informace o účtovaných poplatcích a nákladech může poskytnout pouze poskytovatel platebních transakcí. Odlišné ceny, které se případně mohou zobrazovat na stránkách načítaných z dočasné paměti, jsou neplatné.


7.6 Pokud jsou v Hrách simulovány měny (např. prémiové body), jedná se o Prémiové služby a nikoli o skutečné peníze. Změny ve Hře mohou vést k tomu, že se změní možnosti použití těchto měn. Prémiové služby (mj. měny) není možné vyměnit za skutečné peníze.

7.7 Poplatky za služby jsou po zpřístupnění prémiového používání splatné předem.

7.8 Uživatel nemá právo na konkrétní způsob platby.

7.9 Uživatel společnosti InnoGames ručí za provedená storna či zpětné převody peněz, například z důvodu nedostatečného zůstatku na účtu. Ponese náklady, které z toho obvykle vyplývají (např. poplatky poskytovatele platebních transakcí) a administrativní poplatek ve výši 10,00 eur. Společnost InnoGames má právo tyto částky spolu s původním poplatkem strhnout z účtu Uživatele. Uživatel má právo prokázat, že škoda nevznikla nebo že nevznikla v požadované výši.

7.10 Reklamace k fakturám může Uživatel – bez ohledu na nutnost zaplatit dopředu – neprodleně, nejpozději však do šesti týdnů od doručení faktury sdělit písemně nebo e-mailem. Pokud reklamace není předána včas, částky na faktuře se považují za schválené.

7.11 V případě prodlení platby Uživatele má společnost InnoGames právo pozastavit poskytování Služeb a Účet zablokovat, aniž je dotčena povinnost Uživatele částku uhradit. Za toto období se poplatek za Služby neúčtuje. Společnost InnoGames však má právo účtovat administrativní poplatek ve výši 10,00 eur za odblokování Účtu v případě úplného zaplacení. Uživatel má možnost prokázat, že škoda nevznikla nebo že vznikla v menší výši. Dále má společnost InnoGames právo účtovat zákonné úroky z prodlení ve výši 5 procentních bodů nad rámec právě platné základní úrokové sazby.

7.12 Společnost InnoGames si vyhrazuje právo bez udání důvodů zastavit provoz Her nebo jejich částí a také nabízených způsobů plateb či funkcí pro zaplacení, nabízet nové Prémiové služby, měnit stávající Prémiové služby a/nebo je přeměnit na bezplatné a/nebo určité Prémiové služby přestat nabízet. Společnost InnoGames se zavazuje, že v takovém případě Uživateli poskytne možnost prémiové body a Předměty získané za poplatek využít během lhůty tří měsíců od jejich nabytí. Dále si společnost InnoGames vyhrazuje právo nabídnout Uživateli výměnu prémiových bodů a Předmětů získaných za poplatek za kredit, který lze využít jinak, například v jiné Hře. Další nároky Uživatele jsou vyloučeny.

7.13 Společnost InnoGames má právo ceny za Prémiové služby podle svého volného uvážení změnit.

7.14 Uživatel může proti svým závazkům započítávat pouze nesporné či pravomocně stanovené protinároky. Práva na zadržení může Uživatel využít pouze tehdy, pokud jeho protinárok pochází z téhož smluvního poměru. Postoupení nároků Uživatele vůči společnosti InnoGames je vyloučeno.


§ 8 Právo na odvolání, poučení o odvolání ohledně Prémiových služeb

Právo na odvolání:

Své smluvní prohlášení můžete bez udání důvodů odvolat během 14denní lhůty v textové podobě (např. dopisem, faxem či e-mailem). Tato lhůta začíná běžet po obdržení tohoto poučení v textové podobě, nikoli však před uzavřením smlouvy a také nikoli před splněním našich informačních povinností podle článku 246 paragrafu 2 ve spojení s paragrafem 1 odst. 1 a 2 EGBGB (uvozovací zákon k občanskému zákoníku) a rovněž našich povinností podle paragrafu 312g odst. 1 věty 1 BGB (občanský zákoník) ve spojení s článkem 246 paragrafem 3 EGBGB. K zachování lhůty pro odvolání stačí včasné odeslání odvolání.

Odvolání je třeba zaslat na následující adresu: 
InnoGames GmbH
Harburger Schloßstraße 28
21079 Hamburg, Německo
Fax: +49 40 788 933 521 
E-mail: info@innogames.de 

V případě odvolání e-mailem se pro rychlejší zpracování doporučuje uvést do řádku s předmětem Vaše jméno a název Hry.

Důsledky odvolání:

V případě účinného odvolání musejí obě strany vrátit přijatá plnění a případně také vrátit z nich plynoucí užitek (např. úroky). Pokud nám přijatá plnění nebo užitek (např. výhody při používání) nemůžete vrátit nebo pokud nám je můžete vrátit pouze zčásti nebo pouze ve zhoršeném stavu, musíte nám nevrácenou hodnotu nahradit. To může vést k tomu, že přesto budete muset splnit své smluvní platební závazky za období do odvolání. Závazky spočívající ve vrácení plateb musejí být splněny do 30 dnů. Lhůta pro Vás začíná odesláním prohlášení o odvolání, pro nás pak jeho přijetím.

Zvláštní upozornění:

Vaše právo na odvolání předčasně zaniká, pokud je smlouva oběma stranami na Vaše výslovné přání kompletně splněna ještě před tím, než svého práva na odvolání využijete.

Konec poučení o odvolání.


§ 9 Doba platnosti smlouvy a výpověď

9.1 Licenční ujednání nebo Prémiové licenční ujednání mezi Uživatelem a společností InnoGames se uzavírá na dobu neurčitou, pokud v konkrétní nabídce společnosti InnoGames není stanoveno jinak. Pro poskytování Prémiových služeb mohou platit odlišné podmínky.

9.2 Pokud pro Licenční ujednání nebyla sjednána konkrétní doba platnosti, je možné ho kdykoli vypovědět, aniž by bylo nutné uvést důvody. Výslovné vzdání se Účtu Uživatelem se považuje za vypovězení Licenčního ujednání pro daný Účet.

9.3 Prémiové licenční ujednání mohou společnost InnoGames i Uživatel řádně vypovědět s tříměsíční lhůtou. U řádné výpovědi není nutné uvést důvody.

9.4 Právo smluvních stran kdykoli vypovědět Licenční ujednání nebo Prémiové licenční ujednání z vážného důvodu zůstává výše uvedenými ustanoveními nedotčeno.

9.5 Společnost InnoGames má právo Licenční ujednání nebo Prémiové licenční ujednání vypovědět z vážného důvodu zejména, ale nikoli výhradně tehdy, pokud se uživatel dostane do prodlení s platbou poplatků ve výši 1,99 eur a částku navzdory upomínce neuhradí; uživatel nevyrovná svůj účet, který se podle bodu 7.9 nachází v minusu, navzdory výzvě ze strany společnosti InnoGames; uživatel navzdory upozornění ze svého zavinění porušuje herní pravidla, zákony nebo tyto VOP.

9.6 Pokud do příslušné Hry není integrována možnost výpovědi (např. funkce vymazání), musí být výpověď provedena v textové podobě (dopisem, faxem, e-mailem). V případě mimořádné výpovědi je nutné uvést důvody pro výpověď.

9.7 Z technických důvodů dochází k definitivnímu smazání Účtu a uživatelských údajů teprve s několikadenním zpožděním.

9.8 V případě řádné výpovědi ze strany Uživatele nebo v případě výpovědi provedené ze strany společnosti InnoGames z vážného důvodu nelze s nabytím účinnosti žádat vrácení Uživatelem zaplacených poplatků. Uživatel nemá vůči společnosti InnoGames žádné nároky na vrácení plateb, zejména pak ne za dosud nevyužité Prémiové služby. Neexistují již ani nároky na poskytnutí Prémiových služeb. Dále má společnost InnoGames právo od Uživatele požadovat součet všech poplatků, které by Uživatel musel ještě uhradit (zejména za již objednané Prémiové služby). Právo Uživatele prokázat, že nevznikla žádná škoda nebo že vznikla výrazně nižší škoda, zůstává nedotčeno.


§ 10 Zabezpečení, podvádění

10.1 Uživatel nemá právo používat mechanismy, software, programy nebo jiné technické prostředky, které by mohly narušovat systémy společnosti InnoGames. Uživatel nesmí používat žádná opatření, která by mohla vést k neúnosnému přetížení systémů. Je nepřípustné používat speciální software, zejména pak k systematickému nebo automatickému řízení Her nebo jednotlivých herních funkcí (boti, makra) nebo k reprodukci nebo vyhodnocování Her.

10.2 Je zakázáno využívat chyb v programování Her a v průběhu Her, které mohou představovat výhodu pro Uživatele, k vlastním a/nebo cizím účelům. Pokud Uživatel odhalí chyby, okamžitě o nich informuje společnost InnoGames. Pokud jich hráč využil ke svému užitku, musí tento užitek – pokud je to možné – vrátit. Pokud byly chyby využity záměrně, může to vést k vypovězení Licenčního ujednání a smazání Účtu.

10.3 Je zakázáno používat software, který umožňuje „datamining“ nebo jiným způsobem shromažďuje informace související s Hrami.

10.4 Je zakázáno využívat Předměty mimo Hry, kupovat či prodávat je za skutečné peníze nebo je vyměňovat.


§ 11 Povinnosti Uživatele

11.1 Uživatel se zaručuje, že údaje, které společnosti InnoGames uvedl při registraci a v rámci využívání Prémiových služeb, jsou pravdivé a úplné. Uživatel se zavazuje společnost InnoGames neprodleně informovat o změnách údajů a na vyžádání potvrdit jejich správnost.

11.2 Uživatel se zavazuje, že bude dodržovat ustanovení těchto VOP, herní návody příslušných Her a pokyny společnosti InnoGames, jejích zaměstnanců a subjektů spolupracujících na plnění a provádění smlouvy. To zahrnuje pokyny administrátorů a moderátorů (community manager) ve fórech ke Hře.

11.3 Uživatel také nebude provádět nic, co ohrožuje nebo narušuje provoz a způsob fungování Her a zdárné soužití Uživatelů mezi sebou. Uživateli je zvláště zakázáno používat a zveřejňovat urážející či pomlouvačné materiály nebo odkazovat na takové materiály na webových stránkách třetích stran, a sice bez ohledu na to, zda se tyto materiály týkají jiných Uživatelů, zaměstnanců společnosti InnoGames nebo jiných osob či firem; používat a zveřejňovat materiály politické, odporující dobrým mravům, pornografické, morálně zavrženíhodné, pohoršlivé, násilné, oslavující násilí, sexistické, pravicově nebo levicově extremistické nebo materiály porušující zákony, zejména pak zákony o ochraně mládeže a státní smlouvu o ochraně mládeže v médiích nebo odkazovat na takové materiály na webových stránkách třetích stran nebo propagovat, nabízet či prodávat pornografické produkty či produkty porušující zákony, zejména pak zákony o ochraně mládeže; porušovat platné zákony, vyzývat k porušování zákonů nebo odkazovat na příspěvky, které to činí; neúnosně obtěžovat ostatní Uživatele (zejména prostřednictvím spamu), srov. paragraf 7 UWG (zákon o nekalé konkurenci), zejména, ale nikoli výlučně zasíláním nevyžádaných zpráv, reklamy nebo k jiným komerčním účelům bez souhlasu příjemce; bez příslušného oprávnění zveřejňovat, rozmnožovat, veřejně zpřístupňovat nebo šířit zákonem (např. autorským právem, značkovým právem, patentovým právem nebo právem vkusových či užitných vzorů) chráněné materiály propagovat, nabízet nebo prodávat zboží nebo služby; provádět nebo podporovat protisoutěžní jednání, včetně progresivní reklamy mezi zákazníky (jako jsou řetězové nebo pyramidové systémy nebo systémy sněhové koule); vyzývat ostatní Uživatele k uvedení osobních údajů pro komerční nebo protizákonné účely nebo k uvedení Přístupových údajů; pořádat nebo propagovat (i odkazem) komerční aktivity a/nebo prodeje třetích stran, např. inzeráty, hry a soutěže o ceny, slosování, výměnné obchody či systémy sněhové koule; rozmnožovat nebo veřejně zpřístupňovat obrázek jiné osoby bez jejího souhlasu; využívat Služeb ke komerčním účelům.

Úmyslné uvedení chybných údajů, používání nebo zveřejňování nepřípustných materiálů nebo prohřešky podle paragrafu 10 nebo zneužití údajů opravňují společnost InnoGames k mimořádné výpovědi. Společnost InnoGames si kromě toho vyhrazuje právo učinit právní kroky.

11.4 Společnost InnoGames má právo mazat obsah generovaný Uživateli. To platí zejména pro obsah, který porušuje tyto VOP.


§ 12 Vyhrazení práv

12.1 Některé Hry vyžadují, aby na počítači Uživatele byl nainstalován klientský software („Klientský software“). Uživateli je známo, že veškerá práva ke Klientskému softwaru náleží společnosti InnoGames a případně subjektům, které společnosti InnoGames poskytly licenci. Společnost InnoGames tento software dává k dispozici Uživateli a vyhrazuje mu k tomuto softwaru prosté právo na používání k soukromým účelům na vlastním počítači. Klientský software kromě toho nesmí být rozmnožován ani ukládán na datové nosiče. Rovněž nesmí být používán či využíván komerčně. Kromě toho je zakázáno tento software upravovat, dekompilovat, rozkládat či provádět zpětné inženýrství. Zakázáno je také k takovému jednání podněcovat třetí strany nebo jim v tom pomáhat. Toto vyhrazení práv může společnost InnoGames kdykoli a bez udání důvodů odvolat. V takovém případě je Uživatel povinen Klientský software ze svého počítače vymazat. Oprávnění k využívání vyhrazených práv zaniká nejpozději se zánikem Licenčního ujednání Uživatele.

12.2 Pokud Uživatel v rámci Her nebo v rámci fór provozovaných společností InnoGames zpřístupní informace prostřednictvím textů, fotografií, obrázků, videí, odkazů nebo hudby („Obsah“), bezplatně tím společnosti InnoGames vyhrazuje prosté, prostorově neomezené právo na rozmnožování a zveřejňování v souvislosti s Hrami a ve fórech. Uživatel za tyto informace odpovídá sám. Společnost InnoGames nad nimi nemá žádnou kontrolu a tento Obsah si nepřisvojuje. Společnost InnoGames neprovádí přezkoumávání. Pokud se společnost InnoGames dozví o protiprávním Obsahu nebo Obsahu podle paragrafu 10, bude takový Obsah neprodleně odstraněn.

12.3 Uživatel zbavuje společnost InnoGames veškerých nároků, včetně nároků na náhradu škody, které mohou vůči společnosti InnoGames vznést jiní Uživatelé nebo jiné třetí strany kvůli porušení svých práv v důsledku jednání Uživatele nebo v důsledku Obsahu nebo dat zveřejněných Uživatelem. Uživatel společnosti InnoGames také uhradí takto vzniklé přiměřené náklady – zejména pak ty, které společnosti InnoGames vzniknou v důsledku případné potřebné právní obhajoby. Veškerá další práva společnosti InnoGames či její nároky na náhradu škody zůstávají nedotčeny. Výše uvedené povinnosti Uživatele neplatí, pokud za příslušné porušení práv Uživatel neodpovídá. Pokud Obsah Uživatele porušuje práva třetích stran, Uživatel společnosti InnoGames dle jejího rozhodnutí společnosti na své náklady podle možnosti zajistí právo na užívání Obsahu, nebo Obsah upraví tak, aby práva neporušoval. Pokud v důsledku používání služeb Uživatelem dochází k porušení práv třetích stran, Uživatel používání, které je v rozporu se smlouvou a/nebo zákonem, na výzvu společnosti InnoGames ihned ukončí.


§ 13 Odpovědnost za vady

13.1 S Licenčním ujednáním získá Uživatel možnost používat Hry. Neexistuje nárok na používání určité verze Hry nebo na zachování nebo dosažení určitého stavu / rozsahu funkcí. Uživateli je známo, že Hry nabízené společností InnoGames – stejně jako jakýkoli jiný software – nikdy nemohou být prosté chyb. Vzhledem k tomu lze za vadu Hry považovat pouze závažnou a trvalou poruchu.

13.2 Společnost InnoGames nezaručuje žádnou konkrétní dostupnost Her, snaží se však zajistit její vysokou úroveň. V případě pravidelné údržby Her, která je možná pouze v offline režimu, v případě zásahu vyšší moci nebo v případě nedostupnosti v důsledku vnější manipulace může kromě toho dojít k výpadkům. Nevznikají tím žádné nároky uživatele, zejména ne nároky na náhradu škody.

13.3 Nedostatky, které Uživatel zjistí, je nutno bezprostředně po odhalení ohlásit. Uživatel by takové ohlášení měl kvůli zajištění důkazů zdokumentovat v textové podobě a zaslat (faxem, dopisem nebo e-mailem) na adresu společnosti InnoGames. Uživatel si před ohlášením eventuální chyby přečte všechny stránky nápovědy, stránky s častými dotazy a fórum.

13.4 Z odpovědnosti za vady jsou vyloučeny vady, které vznikly v důsledku vnějších vlivů, Uživatelových chyb při ovládání nebo vyšší moci.

13.5 Uživatel se v rámci možností zavazuje, že se bude podílet na odstraňování vad Her.


§ 14 Omezení odpovědnosti

14.1 Jakákoli odpovědnost společnosti InnoGames je v zásadě vyloučena a řídí se pouze následujícími ustanoveními.

Společnost InnoGames ručí za náhradu škody a náhradu marně vynaloženého úsilí („Náhrada škody“) kvůli porušení smluvních či mimosmluvních povinností pouze v případě úmyslu nebo hrubé nedbalosti; v případě nedbalého nebo úmyslného usmrcení, poranění na těle nebo ublížení na zdraví; kvůli převzetí záruky určitých vlastností; v případě nedbalého nebo úmyslného porušení podstatných smluvních povinností; z důvodu nutného ručení podle zákona o ručení za výrobky a rovněž v oblasti působnosti paragrafu 44 a TKG (telekomunikační zákon); z důvodu jiného nutného ručení.

Náhrada škody za porušení podstatných smluvních povinností je omezena na předvídatelnou škodu typickou pro danou smlouvu, pokud se nejednalo o úmysl či hrubou nedbalost nebo pokud nejde o ručení kvůli usmrcení, poranění na těle nebo ublížení na zdraví, kvůli převzetí záruky určitých vlastností nebo na základě ručení za výrobky.

14.2 Předvídatelná škoda je omezena na částku 250,00 eur na každý Účet. Výše uvedená vyloučení odpovědnosti platí také vzhledem k odpovědnosti zaměstnanců, pracovníků a zástupců společnosti InnoGames a subjektů spolupracujících na plnění smlouvy, zejména ve prospěch podílníků, zaměstnanců, zástupců, orgánů a jejich členů co do jejich osobní odpovědnosti.

14.3 Změna důkazního břemena na úkor Uživatele není spojena s výše uvedenými ustanoveními.

14.4 Společnost InnoGames ručí za poradenství pouze v případě, že se dotaz týkal obsahu nabídky.

14.5 Společnost InnoGames se výslovně distancuje od obsahu jakýchkoli stránek, na které směřují přímé či nepřímé odkazy z nabídky společnosti InnoGames. Společnost InnoGames za takový obsah a takové stránky nenese žádnou odpovědnost. Za obsah těchto stránek odpovídají sami poskytovatelé příslušných stránek.


§ 15 Ochrana osobních údajů

Informace o způsobu, rozsahu, místě a účelu shromažďování, zpracovávání a využívání údajů ohledně smlouvy a osobních údajů potřebných pro vyřizování objednávek a pro zasílání newsletteru společností InnoGames a rovněž o právu Uživatele na informace a právu na opravu, zablokování a smazání se nacházejí v dokumentu Ochrana osobních údajů.


§ 16 Volba práva / sídlo soudu

16.1 Platí právo Spolkové republiky Německo s vyloučením úmluvy OSN o koupi zboží a s vyloučením kolizního práva.

16.2 Pro spory s Uživateli platí zákonné sídlo soudu, pokud Uživatelé mají všeobecné sídlo soudu ve Spolkové republice Německo. V případě sporů s uživateli, kteří nemají všeobecné sídlo soudu ve Spolkové republice Německo, je soudem první instance soud se sídlem v německém Hamburku. V případě sporů vyplývajících z právních úkonů s obchodníky (ve smyslu německého obchodního zákoníku), právnickými osobami veřejného práva nebo speciálními veřejnoprávními subjekty je pro všechny případy dohodnuta příslušnost výše uvedeného soudu.

Stav: srpen 2011
© InnoGames GmbH 2011. Všechna práva vyhrazena.