Simulátor: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
(oprava údajů)
 
(Není zobrazeno 9 mezilehlých verzí od 5 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:


==Simulátor==
==Simulátor==
Simulátor Vám pomůže s možným výsledkem boje. Vložte své vlastní jednotky a počet protivníkových jednotek, úroveň opevnění a morálky.


[[Soubor:Simulátor tab.JPG]]
'''Simulátor''' vám pomůže spočítat výsledek boje, po vyplnění údajů získaných hlavně ze špehování. Simulátor najdete na: [[Nádvoří]].


Simulátor můžeme rozdělit do několika částí:
Simulátory se mohou na jednotlivých světech mírně lišit, například podle výzkumu, nebo mohou obsahovat kostel (na světech kde se kostel vyskytuje), nebo mínus bonus u runových vesnic (opět jen na světech, kde se vyskytují), a podobně.


==Zadání jednotek==
Vždy obsahují tabulku, ve které se vyplní jednotky útočníka a obránce. V jednotkách obránce je i domobrana.
[[Soubor:Zadani_velicin.png|center|]]


1) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu útočníka
[[Soubor:simul0.jpg]]
2) Slouží k zadání veškerých jednotek přítomných ve městě na stranu obránce
3) Do těchto políček můžeme ručně zadat počty jednotek na straně útočníka i obránce
4) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně útočníka
5) Smaže veškerý obsah zadaných jednotek na straně obránce
6) Do tohoto políčka můžeme zadat stupeň opevnění na straně obránce


==Věřící a Domobrana==
- Smazání údajů o jednotkách provedete tlačítkem "odstranit".<br>
Tyto veličiny můžeme zadávat počty [[domobrana|domobrany]] a zda-li jsou jednotky pod vlivem [[kostel|kostela]] platí pouze na světech na, kterých jsou aktivní.
- Dále zadáte stupeň hradeb. Lze zaškrtnout možnost zaútočit na opevnění i katapulty.<br>
Na světech kde nejsou aktivovány zůstávají skryté.
- Zadáte vlajku.<br>
[[Soubor:Verici_a_domobrana.png|center|]]
- Stupeň budovy, na kterou budete posílat katapulty.<br>
- Morálku.<br>
- Noční bonus (v případě, že budete útočit v jeho době).<br>
- Štěstí - již podle názvu je patrné, že to je náhodná veličina, nastavte proto -25% pro nejhorší případ, nebo zkuste různé varianty, například pro případ vlajky, která vyrovnává štěstí k nule podle daných procent).
- a další...např. mínus bonus u runové vesnice, nebo zaškrtnete políčko zda je vesnice "věřící" (tzn. pod dosahem kostela, na světech kde kostel je).


==Artefakty==
Do simulovaného boje můžeme také přiřadit paladina s artefakty.
Jak na straně útočníka tak na straně obránce.
Artefakty jsou aktivní pouze na některých herních světech


[[Soubor:Artefakty.png|center|]]
'''Je možné nastavit u útočníka tyto účinky:'''


==Další bojové veličiny==
[[Soubor:simul1.jpg|300px]]
Do simulátoru můžeme zadat další bojové veličiny
[[Soubor:Dolní_tablo.png|center|]]


'''1)Vlajky<br>'''


Na světech kde jsou aktivní můžeme do kalkulace boje zahrnout vlajky
'''Je možné nastavit u obránce tyto účinky:'''
[[Soubor:Vlajka_utoku.png|Left|]],[[Soubor:Vlajka_Obrana.png|right|]]


'''2)Stupeň budov<br>'''
[[Soubor:simul2.jpg|300px]]
Sem můžeme vyplnit stupeň budovy která je cílem [[katapult|katapultů]]<br>


'''3)Kalkulátor morálky<br>'''
Pokud je rozdíl mezi útočník a obráncem bodově stejný je [[morálka]] 100%.
Pro ověření můžeme použít jednoduchý kalkulátor
Kalkulátor je dělen na dvě části<br>
''V první části je pokud vy jste na straně útočníka''
[[Soubor:Kalkulator_utocnik.png]]<br>
Okno je děleno do několika části.<br>
* Útočné body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Obránce = Můžeme zadat platné jméno bránícího hráče na aktuálním světě<br>
* Body obránce = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová [[morálka]] zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe<br>


''V druhé části je pokud vy jste na straně obránce''
[[Soubor:Jako_obrance.png]]<br>
Okno je děleno do několika části.<br>
* Obrané body = To jsou vaše body. Nejedná se o poraženého protivníka<br>
* Doba obrany = Pokud je na světe aktivní časová [[morálka]] zadáváme počet dnů,které obránce strávil na tomto světe<br>
* Útočník = Můžeme zadat platné jméno útočícího hráče na aktuálním světě<br>
* Útočné body = Pokud nemůžeme a nebo nechce zadávat jméno obránce můžeme zadat body bránícího hráče. Nejedná se o poraženého protivníka<br>


'''4)NOC<br>'''
== Výsledek ==
Pokud útočíme v [[Noční_bonus|nočním bonuse]]zaškrteneme toto políčko. Doba a síla nočního bonusu je závislá na nastavení vašeho herního světa


'''5)Štěstí<br>'''
Po nastavení všech známých údajů, kliknete na "propočítat" a zobrazí se vám tato tabulka:
Jedná se o náhodnou bojovou veličinu,která se pro každý útok a obranu generuje náhodně.  Vždy je dobré to vyzkoušet s -25% pro ten "nejhorší případ".


'''6) Tlačítko Propočítat<br>'''
[[Soubor:simul3.jpg]]
Pokud jsme zadali veškeré veličiny na straně útočníka i obránce. Stiskneme propočítat a simulátor vám ukáže jak by molh dopadnout váš útok či obrana
 
 
- Zobrazí se ztráty.<br>
- Zobrazí se škoda vzniklá beranidlem na hradbách a katapultem na budově.<br>
- Dopadne-li simulovaný útok vítězstvím obránce, zobrazí se vám počet útoků, které jsou ještě zapotřebí k vítězství útočníka.<br>
- Simulátor zobrazuje celkovou cenu jednotek a cenu zabitých jednotek, dále počet obyvatel selského dvora celkem a počet obyvatel zabitých.<br>

Aktuální verze z 2. 2. 2019, 23:13

Simulátor

Simulátor vám pomůže spočítat výsledek boje, po vyplnění údajů získaných hlavně ze špehování. Simulátor najdete na: Nádvoří.

Simulátory se mohou na jednotlivých světech mírně lišit, například podle výzkumu, nebo mohou obsahovat kostel (na světech kde se kostel vyskytuje), nebo mínus bonus u runových vesnic (opět jen na světech, kde se vyskytují), a podobně.

Vždy obsahují tabulku, ve které se vyplní jednotky útočníka a obránce. V jednotkách obránce je i domobrana.

Simul0.jpg

- Smazání údajů o jednotkách provedete tlačítkem "odstranit".
- Dále zadáte stupeň hradeb. Lze zaškrtnout možnost zaútočit na opevnění i katapulty.
- Zadáte vlajku.
- Stupeň budovy, na kterou budete posílat katapulty.
- Morálku.
- Noční bonus (v případě, že budete útočit v jeho době).
- Štěstí - již podle názvu je patrné, že to je náhodná veličina, nastavte proto -25% pro nejhorší případ, nebo zkuste různé varianty, například pro případ vlajky, která vyrovnává štěstí k nule podle daných procent). - a další...např. mínus bonus u runové vesnice, nebo zaškrtnete políčko zda je vesnice "věřící" (tzn. pod dosahem kostela, na světech kde kostel je).


Je možné nastavit u útočníka tyto účinky:

Simul1.jpg


Je možné nastavit u obránce tyto účinky:

Simul2.jpg


Výsledek

Po nastavení všech známých údajů, kliknete na "propočítat" a zobrazí se vám tato tabulka:

Simul3.jpg


- Zobrazí se ztráty.
- Zobrazí se škoda vzniklá beranidlem na hradbách a katapultem na budově.
- Dopadne-li simulovaný útok vítězstvím obránce, zobrazí se vám počet útoků, které jsou ještě zapotřebí k vítězství útočníka.
- Simulátor zobrazuje celkovou cenu jednotek a cenu zabitých jednotek, dále počet obyvatel selského dvora celkem a počet obyvatel zabitých.