Mobilní verze: Porovnání verzí
(doplnění údajů) |
(oprava údajů) |
||
Řádek 33: | Řádek 33: | ||
Pokud problémy i nadále přetrvávají, zkontrolujte správce aplikace v Android nastavení. Můžete tam vymazat data aplikace z Tribal Wars. VAROVÁNÍ: Neodstraňujte svá data aplikace, pokud jste se ještě nezaregistroval přes předchozí odkaz "Hrát nyní"! | Pokud problémy i nadále přetrvávají, zkontrolujte správce aplikace v Android nastavení. Můžete tam vymazat data aplikace z Tribal Wars. VAROVÁNÍ: Neodstraňujte svá data aplikace, pokud jste se ještě nezaregistroval přes předchozí odkaz "Hrát nyní"! | ||
Verze z 25. 4. 2020, 15:17
Hru Divoké kmeny je možno hrát na mobilu nebo tabletu přímo pomocí aplikace.
Android
Hru můžete stáhnout zde: Divoké Kmeny - Tribal Wars
Přihlásit se do hry je možno na herní nick, nebo jako host. Ovládání je jednoduché a intuitivní, aplikace obsahuje i průvodce. Nově lze ikonky v menu editovat, a přizpůsobit si vzhled a požadavky individuálně.
iOS od Apple
Pro iPhone a iPad můžete hru stáhnout zde: Tribal Wars
Obě aplikace jsou nyní velmi podobné.
Časté problémy - řešení
Nemohu najít / nainstalovat aplikaci
Pokud vaše zařízení nesplňuje minimální požadavky, nebude možné spustit aplikaci Divokých kmenů. Pokud aplikace nelze nainstalovat, nemáte dostatek volného místa ve vašem zařízení. Zkontrolujte dostatek volného místa, případně odstraňte nepotřebná data, aby bylo možné aplikaci Divokých kmenů nainstalovat.
Nemohu se přihlásit / Aplikace se odhlašuje
Zkontrolujte internetové připojení. K spuštění aplikace a přihlášení do hry je potřeba mít stabilní internetové připojení. Nezapomeňte se také přesvědčit, zda se přihlašujete na správnou jazykovou verzi hry, na kterém jste registroval váš účet.
Pokud problémy i nadále přetrvávají, zkontrolujte správce aplikace v Android nastavení. Můžete tam vymazat data aplikace z Tribal Wars. VAROVÁNÍ: Neodstraňujte svá data aplikace, pokud jste se ještě nezaregistroval přes předchozí odkaz "Hrát nyní"!
Další problémy
Pokud vám žádné výše uvedené řešení problému nepomohlo, kontaktujte nás přes zákaznický systém podpory, kde budeme schopni se dostat k dalším potřebným údajům, které pomohou celý problém vyřešit.