Systém boje: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
m (Zamyká „Systém boje“ ([edit=sysop] (do odvolání) [move=sysop] (do odvolání)))
Bez shrnutí editace
Řádek 1: Řádek 1:
'''MORÁLKA:'''
Systém boje Divokých kmenů má několik zvláštností např. morálku, štěstí,.. tyto zvláštnosti budou rozebrány podrobněji na dalších stránkách.
Je ochrana pro slabé hráče před mnohonásobně silnějšími protivníky.Vypočítává se z vašich bodů a bodů soupeře.Pokud bude mít soupeř morálku např: 78%, bude bojovat pouze s 78%-ní silou.Pokud však útočí slabší hráč na silnějšího je morálka je maximální, tudíž 100%-ní.Morálka se dá vypočítat v simulátoru.
[[Soubor:bez názvu.png|right|300px|thumb|pro zvětšení klikněte na obrázek]]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'''NOČNÍ BONUS:'''
Je aktivní většinou od 00:00 do 08:00 hodin.Pokud na Vás zaútočí hráč v této době máte v obraně bonus 100%.Bonus ovšem neplatí pro špehy a barbarské vesnice.V oznámení se dozvíte, zda byl bonus aktivní.
 
 
'''FARMA A FARMAŘENÍ:'''
Farma je v podstatě vesnice, na kterou posíláte útoky pouze za účelem získat suroviny navíc.Tyto vesnice jsou vyčištěné od vojska, ale suroviny se v ní neustále množí.Farmaření probíhá naprosto totožně jako normální útok.

Verze z 25. 10. 2010, 21:25

Systém boje Divokých kmenů má několik zvláštností např. morálku, štěstí,.. tyto zvláštnosti budou rozebrány podrobněji na dalších stránkách.