Support: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
(doplnění údajů a opravy)
(doplnění údajů)
Řádek 3: Řádek 3:


<h2>Dotaz na Support</h2>
<h2>Dotaz na Support</h2>
Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit ticket a odeslat ho na Support.
Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.


[[Soubor:suport.jpg]]
[[Soubor:suport.jpg]]
Řádek 12: Řádek 12:


První vyberte z kategorií.
První vyberte z kategorií.
Dále je důležité, aby jste si vybrali správný svět.
Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.


Přehled o dostupných typech kategorií:
Přehled o dostupných typech kategorií:


'''Fórum'''
'''Fórum'''
*Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
*Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.




'''Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře'''
'''Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře'''
*Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
*Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
*Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Prémium''' nebo '''Potíže se přihlášením'''.
*Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií '''Chyby ve hře''', '''Prémium''' nebo '''Potíže s přihlášením'''.




'''Otázky'''
'''Otázky'''


*Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii.  Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl.  
*Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii.  Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.  
*Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci [http://forum.divokekmeny.cz/forumdisplay.php?3-Ot%C3%A1zky-amp-Odpov%C4%9Bdi Otázky & Odpovědi] . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.
*Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci [http://forum.divokekmeny.cz/forumdisplay.php?3-Ot%C3%A1zky-amp-Odpov%C4%9Bdi Otázky & Odpovědi] . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.




'''Porušení pravidel'''
'''Porušení pravidel'''


*Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie.
*Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
*V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná. (Např. zda někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.).
*V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.  




''Poznámka:''
''Poznámka:''
Tzv. nahlášení jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, atd.
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče''', atd.


Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v červeném kroužku".
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.


[[Soubor:nahlasit1.PNG|300px]]
[[Soubor:nahlasit1.PNG|300px]]


[[Soubor:nahlasit2.PNG|600px]]
[[Soubor:nahlasit2.PNG|600px]]
Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).
[[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]]




Řádek 68: Řádek 73:


Support Officer - '''<span style="color:Green">Willibald</span>''',
Support Officer - '''<span style="color:Green">Willibald</span>''',
'''<span style="color:Green">Kubina</span>'''
'''<span style="color:Green">Kubina</span>''', <br>a
'''<span style="color:Green">Edelweiss</span>''' (převážně pro speedy)

Verze z 15. 1. 2019, 21:28

Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".


Dotaz na Support

Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.

Suport.jpg


Jak na to?


První vyberte z kategorií. Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.

Přehled o dostupných typech kategorií:

Fórum

  • Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře

  • Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
  • Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže s přihlášením.


Otázky

  • Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.
  • Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.


Porušení pravidel

  • Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
  • V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.


Poznámka: Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, atd.

Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.

Nahlasit1.PNG

Nahlasit2.PNG


Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).

Nahlasit3.PNG


Protest

  • Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.

Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.


Jiné

  • Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.


Čekání na odpověď

Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


Support tým

Chief Support - Sakaal

Support Officer - Willibald, Kubina,
a Edelweiss (převážně pro speedy)