Support: Porovnání verzí
m (oprava údajů) |
(doplnění údajů a opravy) |
||
Řádek 34: | Řádek 34: | ||
*Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie. | *Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie. | ||
*V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná | *V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná. (Např. zda někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.). | ||
''Poznámka:'' Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete | ''Poznámka:'' | ||
Tzv. nahlášení jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, atd. | |||
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v červeném kroužku". | |||
[[Soubor:nahlasit1.PNG|300px]] | |||
[[Soubor:nahlasit2.PNG|600px]] | |||
Řádek 43: | Řádek 50: | ||
*Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii. | *Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii. | ||
'''Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás | '''Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.''' | ||
Verze z 15. 1. 2019, 21:07
Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".
Dotaz na Support
Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit ticket a odeslat ho na Support.
Jak na to?
První vyberte z kategorií.
Dále je důležité, aby jste si vybrali správný svět.
Přehled o dostupných typech kategorií:
Fórum
- Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře
- Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
- Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže se přihlášením.
Otázky
- Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl.
- Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.
Porušení pravidel
- Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie.
- V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná. (Např. zda někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.).
Poznámka:
Tzv. nahlášení jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, atd.
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v červeném kroužku".
Protest
- Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.
Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.
Jiné
- Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
Čekání na odpověď
Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.
Support tým
Chief Support - Sakaal
Support Officer - Willibald, Kubina