Support
Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".
Dotaz na Support
Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete utvořit ticket a odeslat ho na Support.
Jak na to?
V první řadě je důležité, aby jste si vybrali správný svět (to je svět, ve kterém váš ticket platí).
Existují také různé typy. Zde je také důležité, abyste vybrali správnou kategorii ze seznamu. Přehled o dostupných typech:
Forum
Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
Potíže s přihlášením, Premium, Chyby ve hře
Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů. Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Premium nebo Potíže se přihlášením.
Otázky
Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl. Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.
Porušení pravidel
Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlašte všechny porušení pravidel do této kategorie. V samostatném textovém poli nejdříve doplníš jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšeš o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.
Poznámka: Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".
Protest
Nesouhlasíte s verdiktem Cheathuntera, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii. Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.
Jiné
Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
Čekání na odpověď
Teoreticky by Vám měl Supportér/Cheathunter odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám příjde odpověď do několika hodin.
Support tým
Hlavní supportér
Biblos
=Jiras=
Zástupce hlavního supportéra
Support Officer
Matyáš II.
malkin333
lord g
morybund
D.a.g
lord infik
Brumlik
Edelweiss
Samuel Elánius
pavouk123
Šakaal