Support
Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".
Dotaz na Support
Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete utvořit ticket a odeslat ho na Support.
Jak na to?
V první řadě je důležité, aby jste si vybrali správný svět (to je svět, ve kterém váš ticket platí).
Existují také různé typy. Zde je také důležité, abyste vybrali správnou kategorii ze seznamu. Přehled o dostupných typech:
Fórum
- Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře
- Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
- Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže se přihlášením.
Otázky
- Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl.
- Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.
Porušení pravidel
- Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie.
- V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.
Poznámka: Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".
Protest
- Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.
Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.
Jiné
- Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
Čekání na odpověď
Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.
Support tým
Chief Support - Sakaal
Support Officer - Willibald, Kubina