Support

Z Tribalwars Wiki CZ
Verze z 2. 11. 2018, 22:43, kterou vytvořila DragonLady (diskuse | příspěvky) (oprava údajů)
Jump to navigation

Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".


Dotaz na Support

Podezřívate-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit ticket a odeslat ho na Support.

Suport.jpg


Jak na to?


První vyberte z kategorií. Dále je důležité, aby jste si vybrali správný svět.

Přehled o dostupných typech kategorií:

Fórum

  • Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte ale přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.


Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře

  • Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
  • Pokud se Vás týká, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže se přihlášením.


Otázky

  • Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Postačí zde položit otázku co nejjasněji, aby supportér vám rychle pomohl.
  • Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, ale také (a především) hráči.


Porušení pravidel

  • Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechny porušení pravidel do této kategorie.
  • V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná, zdá někdo má sprosté jméno účtu, vesnice apod.


Poznámka: Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete dole ve zprávách zmáčknout "Nahlásit urážku".


Protest

  • Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.

Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastáli je zbytečné.


Jiné

  • Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.


Čekání na odpověď

Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.


Support tým

Chief Support - Sakaal

Support Officer - Willibald, Kubina