InnoGames: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
Bez shrnutí editace
Řádek 36: Řádek 36:
   
   
V červenci 2010 společnost InnoGames vstoupila na dosud neprozkoumanou oblast v podobě trhu společenských her. Hamburská skupina publikovala svou první Facebookovou hru v podobě WestWars. Nastavení je podobné hře The West, vlastně celá hra byla adaptována na prostředí sociální sítě. Hráč tvoří gang se svými facebookovými přáteli a využívá jej k plnění různých úkolů a duelů na Divokém západě. WestWars již trvalo pouze pár dní, než dosáhla počtu uživatelů v šestimístných číslech.
V červenci 2010 společnost InnoGames vstoupila na dosud neprozkoumanou oblast v podobě trhu společenských her. Hamburská skupina publikovala svou první Facebookovou hru v podobě WestWars. Nastavení je podobné hře The West, vlastně celá hra byla adaptována na prostředí sociální sítě. Hráč tvoří gang se svými facebookovými přáteli a využívá jej k plnění různých úkolů a duelů na Divokém západě. WestWars již trvalo pouze pár dní, než dosáhla počtu uživatelů v šestimístných číslech.
V květnu 2012 společnost InnoGames uvedla do trhu prohlížečovou hru Forge of Empires, která získala mnoho ocenění, včetně nejlepší prohlížečové hry.
V roce 2014 společnost InnoGames představila dvě další hry - Rising Generals (vojenská hra) a Tribal Wars 2.


=== Obchodní zásady ===
=== Obchodní zásady ===

Verze z 7. 7. 2014, 22:11

InnoGamesSupport DK TeamModerátor fóra


InnoGames je aktuálně jedním z německých i světových leadrů v oblasti poskytování prohlížečových her (tzv. browser games) a her třetích stran (tzv. third-party games, provozované na platformách sociálních sítí). Aktuálně provozuje známé hry Divoké kmeny (originálním názvem Tribal Wars), The West, Grepolis; na platformě Facebooku provozuje známou hru WestWars.

Historie

Na začátku to byl koníček

Tvůrce programu začínal v roce 2003. Počátkem tohoto roku začali bratři Eike a Hendrik Klindworthovi ve spolupráci s Michaelem Zillmerem vyvíjet hru Divoké kmeny. Poháněla je myšlenka vytvoření hry, kterou si oni sami rádi zahrají, a která zároveň nabídne zábavu na dlouhou dobu.

Co však bylo původně zamýšleno jako koníček, rostlo rychleji než se předpokládalo. Od oficiálního uvedení hry v červnu 2003 do začátku roku 2004 narostl počet uživatelů na několik tisíc, a musel tedy být uveden druhý herní svět. Hra byla během času postupně vylepšována a na podzim 2005 již počet hráčů dosahoval 50 tisíc.

Od koníčku k profesi

Protože růst pokračoval velmi rychle, zakladatelé se rozhodli v roce 2005 pracovat na vývoji hry na plný úvazek. Koncem tohoto roku už zveřejnili novou verzi, která nabídla značná grafická vylepšení.

Společnost InnoGames byla založena počátkem roku 2007 za účelem řízení provozu a pokračujícího vývoje her. Od té doby její růst nabíral na rychlosti, a nyní je s 50 miliony uživatelů jednou z největších správců MMO her na světě. Nerostl však jen počet uživatelů, nýbrž i společnost samotná - aktuálně ve své centrále v Hamburku zaměstnává 80 zaměstnanců v hlavním pracovním poměru a 9 zaměstnanců, kteří jsou na praxi při studiu, nebo se zaškolují.

Současnost

InnoGames zároveň vykazuje velký potenciál v mezinárodním růstu. 1. dubna se společnost stala prvním neměckým poskytovatelem prohlížečových her, který založil svou pobočku v Korei. Od spol. InnoGames Korea Ltd. se očekává posílení a rozšíření pozic na asijských trzích - mnoho asijských států vyžaduje licenci na provozování prohlížečových her, a tato pobočka mateřské společnosti umožní mnohem větší svobodu rozmachu v této oblasti. Spol. InnoGames Korea Ltd. je plnohodnotnou dceřinnou společností mateřské InnoGames GmbH, za řízení odpovídají Sang Soo Lee spolu s Michaelem Zillmerem.

Mateřské společnosti se v roce 2010 podařilo získat strategické partnerství se spol. Fidelity Growth Partners Europe (FGPE). FGPE, investiční společnost, která se pohybuje na trzích celé Evropy, vstoupila do německé centrály minoritním podílem. Kromě finanční podpory to pro InnoGames znamená také znamená vytvoření sítě mezinárodního partnerství, které podpoří její světový rozmach - pro budoucí úspěch jsou klíčovými faktory rozsáhlé zkušenosti FGPE a know-how InnoGames v oblasti dlouhotrvajících prohlížečových her. FGPE se zaměřuje na své odborné zkušenosti, nabízí podporu a rady jak vytvořit a uspět na nových trzích. InnoGames je díky tomu schopna soustředit se na jádro své profese - herní vývoj.

Naše hry

Úspěch společnosti v obchodní oblasti je založen čistě na oblíbenosti jejích her. S celkem 34 miliony registrovaných uživatelů jsou Divoké kmeny jednou z nejúspěšnějších světových prohlížečových her a v současné době jsou nabízeny ve více jak 30 jazykových verzích.

The West (Divoký západ), druhá hra spol. InnoGames, byla velkou převahou hlasů zvolena prohlížečovou hrou roku 2009 a zároveň obdržela ceny za nejlepší herní nápad, nejlepší hratelnosti a nejlepší role-playing hru.

V prosinci 2009 byla spuštěna třetí hra od InnoGames, Grepolis. Tato hra, dosud nejsofistikovanější v historii společnosti InnoGames, posílá hráče na cestu do starověkého Řecka. Už během pár týdnů tato hra - která byla nominována na Německou vývojářskou cenu - prolomila hranici milionu aktivních hráčů; v současnosti jde o jednu z nejoblíbenějších stategických her na internetu.

V červenci 2010 společnost InnoGames vstoupila na dosud neprozkoumanou oblast v podobě trhu společenských her. Hamburská skupina publikovala svou první Facebookovou hru v podobě WestWars. Nastavení je podobné hře The West, vlastně celá hra byla adaptována na prostředí sociální sítě. Hráč tvoří gang se svými facebookovými přáteli a využívá jej k plnění různých úkolů a duelů na Divokém západě. WestWars již trvalo pouze pár dní, než dosáhla počtu uživatelů v šestimístných číslech.

V květnu 2012 společnost InnoGames uvedla do trhu prohlížečovou hru Forge of Empires, která získala mnoho ocenění, včetně nejlepší prohlížečové hry.

V roce 2014 společnost InnoGames představila dvě další hry - Rising Generals (vojenská hra) a Tribal Wars 2.

Obchodní zásady

Uživatelům je dána možnost hraní her od InnoGames kompletně zdarma a bez omezení funkcí, a to tak dlouho, jak oni sami budou chtít. Zároveň společnost hráčům nabízí možnost využít dalších benefitů v případě, že se hráči rozhodnou za hraní si připlatit. Avšak stále platí, že se společnost snaží zajistit vysokou úroveň zábavy i bez přidaných benefitů a tedy nutnosti za hru platit. Tato zásada je pro hráče velkou výhodou - na rozdíl od klasických počítačových her mají možnost předem zjistit, zda jsou pro ně vlastnosti hry dostatečně zajímavé, a teprve následně se rozhodnout, zda za hru peníze vydají. Specifické výhody nabízené prémiovým účtem jsou také transparentní - zásada zní "Vidíte, co opravdu dostanete".

Výhled

Spol. InnoGames chce v následujících měsících a letech pokračovat v rozšiřování své role poskytovatele her třetích stran (hry na sociálních sítích), zároveň však plánuje více rozšířit své portfolio. K již existujícím prohlížečovým hrám plánuje v blízké budoucnosti spustit mnoho her na sociálních sítích, dále také plánuje vstoupit na pole trhu s mobilními hrami (což je však střednědobým výhledem do budoucna). Z důvodu velkého růstu společnost plánuje během roku 2011 vytvořit v německé centrále 100 nových pracovních míst v oblasti vývoje software, grafiky, herního designu, řízení a marketingu.

Zdroje

http://www.innogames.de/en