Support: Porovnání verzí
m (Zamyká „Support“ ([Editace=Povolit jen správcům] (do odvolání) [Přesunutí=Povolit jen správcům] (do odvolání))) |
Bez shrnutí editace |
||
(Není zobrazeno 9 mezilehlých verzí od 2 dalších uživatelů.) | |||
Řádek 38: | Řádek 38: | ||
''Poznámka:'' | ''Poznámka:'' | ||
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče''', atd. | Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například '''obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice''', atd. | ||
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni. | Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni. | ||
Řádek 50: | Řádek 50: | ||
[[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]] | [[Soubor:nahlasit3.PNG|660px]] | ||
Nebo název vesnice: | |||
[[Soubor:nahlasves.jpg|150px]] | |||
Řádek 61: | Řádek 65: | ||
*Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii. | *Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii. | ||
více informací ve [[FAQ]] | |||
Řádek 70: | Řádek 77: | ||
<h2>Support tým</h2> | <h2>Support tým</h2> | ||
[zde:|https://www.divokekmeny.cz/page/team] | |||
Aktuální verze z 20. 9. 2020, 21:48
Všechny kontakty hráčů a herní podpory jsou přes tzv. "Support".
Dotaz na Support
Podezříváte-li nějakého hráče z porušení pravidel, máte problém při zakoupení prémiových bodů nebo něco nechápete? Můžete vytvořit tzv. ticket a odeslat ho na Support.
Jak na to?
První vyberte z kategorií.
Hlavně je důležité, aby jste si vybrali správný svět.
Přehled o dostupných typech kategorií:
Fórum
- Chcete podat stížnost na moderátora či hlavního moderátora, nebo máte problémy s přihlášením na fórum? Pak jste tu dobře. Nezapomeňte přidat název svého účtu na fóru, jinak se supportéři nedozví, kdo opravdu jste.
Potíže s přihlášením, Prémium, Chyby ve hře
- Můžete narazit na chybu ve hře, můžete mít problém při přihlášení do hry nebo můžete mít také problém s nákupem prémiových bodů.
- Pokud se to týká vás, tak si vyberte jedno z těchto kategorií Chyby ve hře, Prémium nebo Potíže s přihlášením.
Otázky
- Pokud máte dotaz ohledně hry , vyberte si tuto kategorii. Snažte se položit otázku co nejjasněji, aby vám supportér rychle pomohl.
- Někdy může být rychlejší položit vaši otázku na fóru v sekci Otázky & Odpovědi . Tam vám mohou odpovědět nejenom moderátoři, supportéři, ale také (a především) hráči.
Porušení pravidel
- Máte podezření, že nějaký hráč porušuje pravidla? V tomto případě hlaste všechna porušení pravidel do této kategorie.
- V samostatném textovém poli nejdříve doplníte jméno hráče nebo hráčů, kteří porušili pravidla, potom napíšete o co se jedná.
Poznámka:
Tzv. nahlášení nevhodného obsahu jde provést přímo v některých částech hry, například obsah zpráv, profilový text hráče, profilový obrázek hráče, název vesnice, atd.
Pokud Vás hráč uráží ve zprávě, můžete přímo ve zprávách zmáčknout "vykřičník v malém červeném kroužku". Tento způsob je nejrychlejší a jediný možný, protože pokud napíšete ticket, tak stejně budete na tento postup nahlášení odkázáni.
Stejným způsobem, (přes vykřičník v červeném kroužku), nahlašujte nevhodný popis hráče (možno zvlášť obrázek i text).
Nebo název vesnice:
Protest
- Nesouhlasíte s verdiktem Supportéra, který Vám udělil trest? Pak jste ve správné kategorii.
Pozor: Protest mohou podat pouze hráči, kterých se udělený trest týká, tudíž prosit své kamarády, aby se vás zastali je zbytečné.
Jiné
- Nehodí se Váš ticket do žádného z těchto kategorii, pak můžete použít tuto kategorii.
více informací ve FAQ
Čekání na odpověď
Teoreticky by Vám měl Supportér odpovědět do 24 hodin, v extrémních případech do 48 hodin, obvykle Vám přijde odpověď do několika hodin.