Morálka: Porovnání verzí
mBez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
Morálka | Morálka slouží jako ochranný faktor pro malé a nově přihlášené hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce, v některých případech morálka bere v úvahu i počet odehraných dní obránce na daném světě. Udává se z pohledu útočníka. Nejčastější hodnota morálky je 100%, ale při útoku na malé nebo malé a nedávno přihlášené hráče je morálka útočníka nižší. | ||
<br> | |||
<br>Morálka udává procento základní hodnoty útoku, kterého následně v boji jednotky dosahují. Například: Morálka je 60%. Útočník pošle na obránce 1500 lehkých kavalérií. 1 lehká kavalérie má hodnotu jezdeckého útoku 130. Ve výsledku je hodnota jezdeckého útoku, se kterou se při boji počítá, 1500 * 0,6 * 130. | |||
<br>Jakmile menší hráč zaútočí na většího, nezískává žádný bonus k útoku. | |||
<br>Maximální morálka je 100%. | |||
<br> | |||
<br>Kalkulátor morálky se nachází v [[Simulátor|simulátoru]]. Pro získání morálky stačí přidat do kalkulátoru morálky počet bodů nebo jméno obránce, počet bodů nebo jméno útočníka a počet dní obránce na světě.<br> | |||
<center>[[Soubor:Moralka.png]]</center><br> | <br> | ||
<br><center>[[Soubor:Moralka.png]]</center><br> | |||
<h1>Vzorce výpočtů morálky</h1><br> | <h1>Vzorce výpočtů morálky</h1><br> | ||
'''A) morálka | '''A) Klasická morálka ( morálka založena na bodech protivníků )'''<br> | ||
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.3) * 100<br><br> | |||
( | |||
(( | |||
''' | '''B) Časová morálka s limitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce )'''<br> | ||
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0.002) * 100 ; za hodnotu (počet odehraných dní * 0.002) lze dosadit maximálně 0,25<br><br> | |||
'''C) Časová morálka s nelimitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce, avšak méně výhodná pro obránce, kteří se v průběhu hry příliš nevyvinuli )'''<br> | |||
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0,002) * 100<br><br><br> | |||
''' | '''Vysvětlivky:''' | ||
<br>'''body obránce''' - bodová hodnota hráče, který se v boji brání, neobsahuje poraženého protivníka | |||
<br>'''body útočníka''' - bodová hodnota hráče, který v boji útočí, neobsahuje poraženého protivníka | |||
<br>'''počet odehraných dní obránce''' - počet celých dní, které hráč, který se v boji brání, strávil na světě od posledního nového začátku ( nový začátek = registrace na svět, nový start po dobytí všech vesnic nebo nový začátek zvolený pomocí nastavení účtu ) | |||
<h1>Příklady</h1> | |||
'''1)''' | |||
<br>Útočník: 2.000.000 bodů | |||
<br>Obránce: 500.000 body | |||
<br>Počet odehraných dní obránce: 300 dny | |||
'''2)''' | |||
<br>Útočník: 2.000.000 bodů | |||
<br>Obránce: 100.000 body | |||
<br>Počet odehraných dní obránce: 500 dny | |||
<br> | |||
<br> | |||
<br> | |||
'''A)''' | '''A)''' | ||
<br>1) ((500000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 105 -> morálka je 100% | |||
<br>2) ((100000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 45 -> morálka je 45% | |||
'''B)''' | '''B)''' | ||
<br>1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 125 -> morálka je 100%; za (300 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje | |||
<br>2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 60 -> morálka je 60%; za (500 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje | |||
'''C)''' | '''C)''' | ||
<br>1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 160 -> morálka je 100% | |||
<br>2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 140 -> morálka je 100% |
Aktuální verze z 17. 2. 2013, 20:26
Morálka slouží jako ochranný faktor pro malé a nově přihlášené hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce, v některých případech morálka bere v úvahu i počet odehraných dní obránce na daném světě. Udává se z pohledu útočníka. Nejčastější hodnota morálky je 100%, ale při útoku na malé nebo malé a nedávno přihlášené hráče je morálka útočníka nižší.
Morálka udává procento základní hodnoty útoku, kterého následně v boji jednotky dosahují. Například: Morálka je 60%. Útočník pošle na obránce 1500 lehkých kavalérií. 1 lehká kavalérie má hodnotu jezdeckého útoku 130. Ve výsledku je hodnota jezdeckého útoku, se kterou se při boji počítá, 1500 * 0,6 * 130.
Jakmile menší hráč zaútočí na většího, nezískává žádný bonus k útoku.
Maximální morálka je 100%.
Kalkulátor morálky se nachází v simulátoru. Pro získání morálky stačí přidat do kalkulátoru morálky počet bodů nebo jméno obránce, počet bodů nebo jméno útočníka a počet dní obránce na světě.
Vzorce výpočtů morálky
A) Klasická morálka ( morálka založena na bodech protivníků )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.3) * 100
B) Časová morálka s limitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0.002) * 100 ; za hodnotu (počet odehraných dní * 0.002) lze dosadit maximálně 0,25
C) Časová morálka s nelimitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce, avšak méně výhodná pro obránce, kteří se v průběhu hry příliš nevyvinuli )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0,002) * 100
Vysvětlivky:
body obránce - bodová hodnota hráče, který se v boji brání, neobsahuje poraženého protivníka
body útočníka - bodová hodnota hráče, který v boji útočí, neobsahuje poraženého protivníka
počet odehraných dní obránce - počet celých dní, které hráč, který se v boji brání, strávil na světě od posledního nového začátku ( nový začátek = registrace na svět, nový start po dobytí všech vesnic nebo nový začátek zvolený pomocí nastavení účtu )
Příklady
1)
Útočník: 2.000.000 bodů
Obránce: 500.000 body
Počet odehraných dní obránce: 300 dny
2)
Útočník: 2.000.000 bodů
Obránce: 100.000 body
Počet odehraných dní obránce: 500 dny
A)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 105 -> morálka je 100%
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 45 -> morálka je 45%
B)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 125 -> morálka je 100%; za (300 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 60 -> morálka je 60%; za (500 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje
C)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 160 -> morálka je 100%
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 140 -> morálka je 100%