Morálka: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
m (Doplnění obrázku)
Řádek 1: Řádek 1:
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.[[Soubor:Moralka.png|thumb|right|Morálka]]
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.



Verze z 23. 12. 2011, 17:09

Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.

Morálka

Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.

Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.

Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.