Morálka: Porovnání verzí
Jump to navigation
Bez shrnutí editace |
m (Doplnění obrázku) |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou. | Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.[[Soubor:Moralka.png|thumb|right|Morálka]] | ||
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%. | Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%. | ||
Verze z 23. 12. 2011, 17:09
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.
Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.
Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.