Morálka: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
mBez shrnutí editace
Bez shrnutí editace
Řádek 1: Řádek 1:
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.
Morálka je ochranný faktor pro nové hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce. Většinou míváš 100% morálku, ale když zaútočíš na hráče, který má méně bodů než ty, dostaneš k morálce postih. Když máš např. vůči někomu morálku 45%, znamená to, že tvoje vojenské jednotky budou útočit s bojovou silou sníženou o 55%, místo jich plného výkonu. Jakmile menší hráč zaútočí na většího, není k tomu žádný bonus k útoku. Maximální morálka je 100%.  
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.


Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.
Čas hraje též úlohu ve vypočítávaní morálky. K tomu se používá čas, kdy se hráč přidal do světa, začal v něm hrát. Hráč, který začal například velmi dávno, ale má málo bodů, nevytvoří vůči tobě, když se na něj rozhodneš zaútočit, taký postih, jako budeš mít vůči hráčovi, který teď začal.  


Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.
Kalkulátor morálky najdeš v simulátoru. Prostě jen přidej koordináty, anebo body tvého soupeře, potom svoje body a dostaneš výslednou morálku.<br>




[[Soubor:Moralka.png‎]]
<center>[[Soubor:Moralka.png‎]]</center><br>
 
<h1>Vzorce výpočtů morálky</h1><br>
 
((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + 0.3) * 100
 
((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + (0.25 + „počet odehraných dní“ * 0.002)) * 100

Verze z 19. 10. 2012, 21:10

Morálka je ochranný faktor pro nové hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce. Většinou míváš 100% morálku, ale když zaútočíš na hráče, který má méně bodů než ty, dostaneš k morálce postih. Když máš např. vůči někomu morálku 45%, znamená to, že tvoje vojenské jednotky budou útočit s bojovou silou sníženou o 55%, místo jich plného výkonu. Jakmile menší hráč zaútočí na většího, není k tomu žádný bonus k útoku. Maximální morálka je 100%.

Čas hraje též úlohu ve vypočítávaní morálky. K tomu se používá čas, kdy se hráč přidal do světa, začal v něm hrát. Hráč, který začal například velmi dávno, ale má málo bodů, nevytvoří vůči tobě, když se na něj rozhodneš zaútočit, taký postih, jako budeš mít vůči hráčovi, který teď začal.

Kalkulátor morálky najdeš v simulátoru. Prostě jen přidej koordináty, anebo body tvého soupeře, potom svoje body a dostaneš výslednou morálku.


Moralka.png


Vzorce výpočtů morálky


((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + 0.3) * 100

((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + (0.25 + „počet odehraných dní“ * 0.002)) * 100