Žebříček
Funkce
Žebříček slouží pro porovnání hráčů v různých měřitelných oblastech hry. Ve hře je přístupný po kliknutí na položku "Žebříček" uprostřed horní lišty. Mezi jednotlivými druhy můžete překlikávat pomocí seznamu nalevo.
Většina žebříčku je rozdělena pro hráče a pro kmeny (žebříčky bodů, bodů na kontinentu a poraženého protivníka ). Dále je žebříček podle cíle hry (dominance, či jiný typ ukončení světa). Žebříček kmenových válek, úspěchů a denní žebříčky. Všechny tyto žebříčky se nemusí nalézat na každém světě (jen tam, kde svět danou funkci obsahuje).
Obvykle každá stránka žebříčku obsahuje 20 umístěných hráčů nebo kmenů. Na 1. stránce žebříčku se tak nalézají hráči nebo kmeny na 1.-20. místě, na 2. stránce na 21.-40. místě, na 3. stránce na 41.-60. místě atd.
Pod žebříčkem se nachází vyhledávací políčko podle umístění, nebo podle jména či názvu. U žebříčků bodů na kontinentu je navíc možnost zadat kontinent.
Žebříček je součástí hostovacího přístupu na servery.
Kromě toho existují na speed kolech žebříčky hráčů a kmenů, které mapují výsledek speedu (objeví se tedy až po jeho konci na stránce "Všechna kola"). Podle příslušného žebříčku je pak určen vítěz speed kola.
Základní typy žebříčků
Níže jsou popsány veškeré typy žebříčků, které existují ve hře a v hostovacím přístupu (nebudou popsány žebříčky s výsledky speedů).
Žebříček: Kmeny
Tento žebříček řadí kmeny podle počtu bodů. Obsahuje body celého kmene, počet členů kmene, počet vesnic, bodový průměr hráče a bodový průměr vesnice.
Žebříček bodů hráčů
V tomto žebříčku jsou hráči seřazeni podle bodů. Body jsou výsledkem součtu bodů všech vesnic, které hráč vlastní. Body každé vesnice jsou vypočítány podle bodové tabulky. Žebříček hráčů podle bodů dále nabízí prohlédnout si počet vesnic a průměr bodů na vesnici (vydělením počtu bodů počtem vesnic).
Světová dominance nebo jiný typ vítězství
V úvodu je vždy popsány vítězné podmínky. Žebříček "Světová dominance" zobrazuje dominanci kmenů na světech, kde je dominance cílem hry. V žebříčku dominance je přehled kmenů, které mají nejvíce procent obsazených vesnic, a dále grafické znázornění průběhu dosažení cíle.
Dalším typem může být například: "Věk osvícení". V úvodu hry je opět popsána vítězná podmínka a dále datum od kdy se objeví cíle pro získání nadvlády. Poté je místo textu seznam kmenů, které už nějaký vítězný herní prvek vlastní.
Žebříček bodů hráčů a nebo kmenů na kontinentu
Tento typ žebříčku je vztažen na určitý kontinent. U žebříčku hráčů je navíc zohledněn celkový počet vesnici (nejen na daném kontinentu).
Žebříček Poražený nepřítel (kmen)
Tento žebříček se dělí na 3 části:
Jako útočník, jako obránce a dohromady. Bližší informace naleznete na stránce Poražený protivník.
Jako útočník (= off rank kmene; = ODA kmene; = ODÚ kmene) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl jakýkoli člen kmene útočníkem, avšak tento boj musel proběhnout v době, kdy byl daný hráč členem kmene.
Jako obránce (= deff rank kmene; = ODD kmene; = ODO kmene) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl jakýkoli člen kmene obráncem, avšak tento boj musel proběhnout v době, kdy byl daný hráč členem kmene.
Dohromady (= OD rank kmene; = OD kmene) je roven součtu poraženého protivníka kmene v útoku a poraženého protivníka kmene v obraně.
POZOR! Na některých pomocných stránkách (například TW stats) je poražený protivník kmene počítán jako součet poražených protivníků členů kmene. Tento způsob počítání je však chybný a neshoduje se se způsobem počítání poraženého protivníka kmene ve hře.
Žebříček Poražený protivník (hráč)
Tento druh žebříčku se dělí na 4 části: Jako útočník, jako obránce, jako podporovatel a dohromady. Bližší informace naleznete na stránce Poražený protivník.
Útočník (= off rank hráče; = ODA hráče; = ODÚ hráče) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl daný hráč útočníkem.
Obránce (= deff rank hráče; = ODD hráče; = ODO hráče) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl daný hráč obráncem.
Podporovatel je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl daný hráč podporovatelem.
Dohromady (= OD rank hráče; = OD hráče) je roven součtu poraženého protivníka hráče v útoku, v obraně, a v podpoře.
Žebříček ocenění hráčů
Tento žebříček porovnává hráče podle toho, kolik jakých ocenění dosáhli. Počet bodů za úroveň ocenění je dán podle následující tabulky:
Úroveň ocenění | Body do tabulky ocenění |
---|---|
Zlato + denní ocenění | 4 |
Stříbro | 3 |
Bronz | 2 |
Dřevo + jednoúrovňová ocenění ( např. Šťastlivec ) | 1 |
V tomto žebříčku se jména některých hráčů neukazují, jelikož hráči mají možnost v nastavení vypnout zobrazování ocenění na svém profilu, a tak nejsou ocenění zobrazována ani v jejich tabulce s jejich jménem. Hráči, kteří nechají na svém profilu jen některá ze svých ocenění a jiná skryjí, zkreslí žebříček, protože jim započítá zveřejněný počet.
Informace jsou v žebříčku ocenění hráčů uspořádány takto:
Pořadí | Jméno hráče | Tag kmene hráče | Body ocenění | Malé ikonky získaných ocenění hráče
Žebříček kmenových válek
Tento žebříček řadí kmeny primárně podle součtu bodů vesnic, které kmeny dobyly protivníkům, se kterými vedly vyhlášenou válku. Je však možné žebříček uspořádat i podle ostatních faktorů, které jsou v žebříčku uvedeny, kliknutím na ně. Konkrétně se jedná o "Vyhrané vesnice" ( počet vesnic, které kmen dobyl kmenům, proti kterým je ve válce ), "Prohrané vesnice" ( počet vesnic, které kmen ztratil při jejich dobytí kmenem, se kterým je kmen ve válce ), "Poměr surovin" ( ve skutečnosti se jedná o výsledek dělení vyhraných vesnic prohranými vesnicemi ), "Poražení protivníci (of.)" ( součet poražených protivníků všech bojů daného kmene proti kmenům, se kterými má kmen vyhlášenou válku, kde jsou hráči daného kmene útočníci ) a "Poražení protivníci (def.)" ( součet poražených protivníků všech bojů daného kmene proti kmenům, se kterými má kmen vyhlášenou válku, kde jsou hráči daného kmene obránci ).
Informace jsou v žebříčku uspořádány takto:
Umístění | Tag kmene | Body vesnic získaných kmenem | Vyhrané vesnice kmene | Prohrané vesnice kmene | Podíl vyhraných a prohraných vesnic kmene | Poražený protivník kmene v útoku | Poražený útočník kmene v obraně
Žebříček tajemství
Žebříček tajemství řadí kmeny podle počtu typů tajemství, které vlastní. Není rozdělen na stránky. Nejvýše jsou kmeny, které mají ve svém držení nejvíce typů tajemství. Úplně nejníže se v tabulce nachází seznam vesnic s tajemstvím, které ještě nejsou dobyty. Každý kmen vlastnící tajemství má svou vlastní minitabulku. Těsně nad ní je vlevo uvedeno jméno kmene s tagem v závorce, vpravo počet držených tajemství. V tabulce samotné je vlevo jméno tajemství, vpravo všechny vesnice kmene, které obsahují dané tajemství, uprostřed majitel každé z vesnic. Každý druh tajemství, který kmen vlastní, má takto uspořádaný blok v jedné celé tabulce daného kmene.
Žebříček členů kmene
Žebříček členů kmene můžete nalézt po kliknutí na položku "Členové" na profilu kmene. Obsahuje seznam členů daného kmene seřazených primárně podle bodů ( lze však seřadit i podle počtu vesnic ).
Informace jsou v žebříčku členů kmene uspořádány následujícím způsobem:
Jmeno hráče | Umístění hráče v žebříčku kmene podle bodů | Počet bodů hráče | Umístění hráče v bodovém žebříčku světa | Počet vesnic hráče
Výsledkové listiny speed kol
Výsledné žebříčky speedů jsou veřejně přístupné na stránce "Všechna kola" vpravo od nastavení daného speedu. Celkem se jedná o 4 základní typy tabulek. V základě jsou obdobné jako žebříčky ve hře nebo hostovacím přístupu.
Žebříček bodů hráčů
Tento žebříček řadí hráče podle jejich bodů. Zobrazuje výsledky 50 bodově nejlepších hráčů. Je rozhodující pro většinu speedů, jelikož na nich často vítězí hráč s největším počtem bodů.
Uspořádání: Umístění | Jméno hráče | Tag kmene hráče | Body hráče | Počet vesnic hráče
Žebříček bodů kmenů
Žebříček bodů kmenů vytváří pořadí kmenů podle součtu bodů nejlepších X hráčů. Maximálně je zobrazeno 50 nejlepších kmenů.¨
Uspořádání: Umístění | Tag kmene | Body nejlepších X hráčů | Body všech hráčů ve kmeni | Počet členů kmene | Počet vesnic kmene
Žebříček poraženého protivníka hráčů
Tento druh žebříčku se dělí na 3 podtypy, mezi kterými lze přepínat.
Poražený protivník hráče v útoku ( = off rank hráče; = ODA hráče; = ODÚ hráče ) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl daný hráč útočníkem.
Poražený protivník hráče v obraně ( = deff rank hráče; = ODD hráče; = ODO hráče ) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl daný hráč obráncem.
Celkový poražený protivník hráče ( = OD rank hráče; = OD hráče ) je roven součtu poraženého protivníka hráče v útoku a poraženého protivníka hráče v obraně.
Mezi těmito třemi podtypy žebříčku lze přepínat v rámci žebříčku poraženého protivníka hráče nahoře ( klikáním na položky "Jako útočník", "Jako obránce" a "Dohromady" ).
V každém žebříčku se nachází 15 nejlepších hráčů.
Uspořádání: Umístění | Jméno hráče | Poražený protivník hráče
Žebříček poraženého protivníka kmenů
Tento druh žebříčku se dělí na 3 podtypy, mezi kterými lze přepínat.
Poražený protivník kmene v útoku ( = off rank kmene; = ODA kmene; = ODÚ kmene ) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl jakýkoli člen kmene útočníkem, avšak tento boj musel proběhnout v době, kdy byl daný hráč členem kmene.
Poražený protivník kmene v obraně ( = deff rank kmene; = ODD kmene; = ODO kmene ) je součtem bodů poraženého protivníka získaných z každého boje, kde byl jakýkoli člen kmene obráncem, avšak tento boj musel proběhnout v době, kdy byl daný hráč členem kmene.
Celkový poražený protivník kmene ( = OD rank kmene; = OD kmene ) je roven součtu poraženého protivníka kmene v útoku a poraženého protivníka kmene v obraně.
V každém žebříčku se nachází 15 nejlepších kmenů.
Uspořádání: Umístění | Tag kmene | Poražený protivník kmene