Morálka: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
m (Doplnění obrázku)
Bez shrnutí editace
 
(Není zobrazeno 5 mezilehlých verzí od jednoho dalšího uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.[[Soubor:Moralka.png|thumb|right|Morálka]]
Morálka slouží jako ochranný faktor pro malé a nově přihlášené hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce, v některých případech morálka bere v úvahu i počet odehraných dní obránce na daném světě. Udává se z pohledu útočníka. Nejčastější hodnota morálky je 100%, ale při útoku na malé nebo malé a nedávno přihlášené hráče je morálka útočníka nižší.
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.
<br>
<br>Morálka udává procento základní hodnoty útoku, kterého následně v boji jednotky dosahují. Například: Morálka je 60%. Útočník pošle na obránce 1500 lehkých kavalérií. 1 lehká kavalérie má hodnotu jezdeckého útoku 130. Ve výsledku je hodnota jezdeckého útoku, se kterou se při boji počítá, 1500 * 0,6 * 130.
<br>Jakmile menší hráč zaútočí na většího, nezískává žádný bonus k útoku.
<br>Maximální morálka je 100%.  
<br>
<br>Kalkulátor morálky se nachází v [[Simulátor|simulátoru]]. Pro získání morálky stačí přidat do kalkulátoru morálky počet bodů nebo jméno obránce, počet bodů nebo jméno útočníka a počet dní obránce na světě.<br>
<br>
<br><center>[[Soubor:Moralka.png‎]]</center><br>


Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.
<h1>Vzorce výpočtů morálky</h1><br>


Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.
'''A) Klasická morálka ( morálka založena na bodech protivníků )'''<br>
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.3) * 100<br><br>
 
'''B) Časová morálka s limitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce )'''<br>
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0.002) * 100 ; za hodnotu (počet odehraných dní * 0.002) lze dosadit maximálně 0,25<br><br>
 
'''C) Časová morálka s nelimitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce, avšak méně výhodná pro obránce, kteří se v průběhu hry příliš nevyvinuli )'''<br>
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0,002) * 100<br><br><br>
 
'''Vysvětlivky:'''
<br>'''body obránce''' - bodová hodnota hráče, který se v boji brání, neobsahuje poraženého protivníka
<br>'''body útočníka''' - bodová hodnota hráče, který v boji útočí, neobsahuje poraženého protivníka
<br>'''počet odehraných dní obránce''' - počet celých dní, které hráč, který se v boji brání, strávil na světě od posledního nového začátku ( nový začátek = registrace na svět, nový start po dobytí všech vesnic nebo nový začátek zvolený pomocí nastavení účtu )
 
<h1>Příklady</h1>
'''1)'''
<br>Útočník: 2.000.000 bodů
<br>Obránce: 500.000 body
<br>Počet odehraných dní obránce: 300 dny
 
'''2)'''
<br>Útočník: 2.000.000 bodů
<br>Obránce: 100.000 body
<br>Počet odehraných dní obránce: 500 dny
<br>
<br>
<br>
'''A)'''
<br>1)  ((500000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 105 -> morálka je 100%
<br>2)  ((100000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 45 -> morálka je 45%
 
'''B)'''
<br>1)  ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 125 -> morálka je 100%; za (300 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje
<br>2)  ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 60 -> morálka je 60%; za (500 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje
 
'''C)'''
<br>1)  ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 160 -> morálka je 100%
<br>2)  ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 140 -> morálka je 100%

Aktuální verze z 17. 2. 2013, 20:26

Morálka slouží jako ochranný faktor pro malé a nově přihlášené hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce, v některých případech morálka bere v úvahu i počet odehraných dní obránce na daném světě. Udává se z pohledu útočníka. Nejčastější hodnota morálky je 100%, ale při útoku na malé nebo malé a nedávno přihlášené hráče je morálka útočníka nižší.

Morálka udává procento základní hodnoty útoku, kterého následně v boji jednotky dosahují. Například: Morálka je 60%. Útočník pošle na obránce 1500 lehkých kavalérií. 1 lehká kavalérie má hodnotu jezdeckého útoku 130. Ve výsledku je hodnota jezdeckého útoku, se kterou se při boji počítá, 1500 * 0,6 * 130.
Jakmile menší hráč zaútočí na většího, nezískává žádný bonus k útoku.
Maximální morálka je 100%.

Kalkulátor morálky se nachází v simulátoru. Pro získání morálky stačí přidat do kalkulátoru morálky počet bodů nebo jméno obránce, počet bodů nebo jméno útočníka a počet dní obránce na světě.


Moralka.png


Vzorce výpočtů morálky


A) Klasická morálka ( morálka založena na bodech protivníků )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.3) * 100

B) Časová morálka s limitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0.002) * 100 ; za hodnotu (počet odehraných dní * 0.002) lze dosadit maximálně 0,25

C) Časová morálka s nelimitovaným časem ( morálka založena na bodech protivníků a počtu odehraných dní obránce, avšak méně výhodná pro obránce, kteří se v průběhu hry příliš nevyvinuli )
((body obránce / body útočníka) * 3 + 0.25 + počet odehraných dní obránce * 0,002) * 100


Vysvětlivky:
body obránce - bodová hodnota hráče, který se v boji brání, neobsahuje poraženého protivníka
body útočníka - bodová hodnota hráče, který v boji útočí, neobsahuje poraženého protivníka
počet odehraných dní obránce - počet celých dní, které hráč, který se v boji brání, strávil na světě od posledního nového začátku ( nový začátek = registrace na svět, nový start po dobytí všech vesnic nebo nový začátek zvolený pomocí nastavení účtu )

Příklady

1)
Útočník: 2.000.000 bodů
Obránce: 500.000 body
Počet odehraných dní obránce: 300 dny

2)
Útočník: 2.000.000 bodů
Obránce: 100.000 body
Počet odehraných dní obránce: 500 dny


A)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 105 -> morálka je 100%
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,3) * 100 = 45 -> morálka je 45%

B)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 125 -> morálka je 100%; za (300 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 60 -> morálka je 60%; za (500 * 0,002) bylo dosazeno 0,25, protože typ morálky více nedovoluje

C)
1) ((500000/2000000) * 3 + 0,25 + 300 * 0,002) * 100 = 160 -> morálka je 100%
2) ((100000/2000000) * 3 + 0,25 + 500 * 0,002) * 100 = 140 -> morálka je 100%