Morálka: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
m (Zamyká „Morálka“ ([edit=sysop] (do odvolání) [move=sysop] (do odvolání)))
Bez shrnutí editace
Řádek 1: Řádek 1:
Je ochrana pro slabé hráče před mnohonásobně silnějšími protivníky. Vypočítává se z vašich bodů a bodů soupeře. Pokud bude mít soupeř morálku např: 78%, bude bojovat pouze s 78%-ní silou. Pokud však útočí slabší hráč na silnějšího je morálka je maximální, tudíž 100%-ní. Morálka se dá vypočítat v simulátoru.
Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou.
Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.
 
Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.
 
Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.

Verze z 25. 10. 2010, 21:23

Morálka je ochrana pro začátečníky, která se propočítává z bodů útočníka a obránce. V běžném případě má útočník morálku na 100%, ale pokud hráč s vysokým počtem bodů útočí na hráče s podstatně nižším počtem bodů, bude mít velice nízkou morálku, např.45%. To znamená že útočník bojuje pouze z 45%ní silou. Pokud menší hráč zaútočí na většího, nebude mít ohledně síly útoku žádný bonus. Maximální morálka je 100%.

Na době také záleží. Hráč, který se přihlásil na svět před nějakou dobou a stále má jen pár bodů, neudělá takovou škodu jako nový hráč.

Vypočítat morálku můžete v simulátoru. Jen přidejte Váš cíl a Vaše body, abyste vypočítali morálku.