Morálka: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
mBez shrnutí editace
Řádek 3: Řádek 3:
Čas hraje též úlohu ve vypočítávaní morálky. K tomu se používá čas, kdy se hráč přidal do světa, začal v něm hrát. Hráč, který začal například velmi dávno, ale má málo bodů, nevytvoří vůči tobě, když se na něj rozhodneš zaútočit, taký postih, jako budeš mít vůči hráčovi, který teď začal.  
Čas hraje též úlohu ve vypočítávaní morálky. K tomu se používá čas, kdy se hráč přidal do světa, začal v něm hrát. Hráč, který začal například velmi dávno, ale má málo bodů, nevytvoří vůči tobě, když se na něj rozhodneš zaútočit, taký postih, jako budeš mít vůči hráčovi, který teď začal.  


Kalkulátor morálky najdeš v simulátoru. Prostě jen přidej koordináty, anebo body tvého soupeře, potom svoje body a dostaneš výslednou morálku.<br>
Kalkulátor morálky najdeš v [[Simulátor|simulátoru]]. Prostě jen přidej koordináty, anebo body tvého soupeře, potom svoje body a dostaneš výslednou morálku.<br>





Verze z 19. 10. 2012, 21:12

Morálka je ochranný faktor pro nové hráče. Vypočítavá se na základě bodů útočníka a obránce. Většinou míváš 100% morálku, ale když zaútočíš na hráče, který má méně bodů než ty, dostaneš k morálce postih. Když máš např. vůči někomu morálku 45%, znamená to, že tvoje vojenské jednotky budou útočit s bojovou silou sníženou o 55%, místo jich plného výkonu. Jakmile menší hráč zaútočí na většího, není k tomu žádný bonus k útoku. Maximální morálka je 100%.

Čas hraje též úlohu ve vypočítávaní morálky. K tomu se používá čas, kdy se hráč přidal do světa, začal v něm hrát. Hráč, který začal například velmi dávno, ale má málo bodů, nevytvoří vůči tobě, když se na něj rozhodneš zaútočit, taký postih, jako budeš mít vůči hráčovi, který teď začal.

Kalkulátor morálky najdeš v simulátoru. Prostě jen přidej koordináty, anebo body tvého soupeře, potom svoje body a dostaneš výslednou morálku.


Moralka.png


Vzorce výpočtů morálky


((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + 0.3) * 100

((„body obránce“ / „body útočníka“) * 3 + (0.25 + „počet odehraných dní“ * 0.002)) * 100