Předměty: Porovnání verzí

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
(oprava chyb v nadpisech)
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Vojsko|Přehled jednotek]] • [[Paladin]] • [[Předměty]]</center></td></tr></table><br>
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Jednotky|Přehled jednotek]] • [[Paladin]] • [[Předměty]]</center></td></tr></table><br>




== Obecné informace ==
<h2>Obecné informace</h2>


'''Předměty''' mohou být nalezeny [[paladin|paladinem]] na světech s aktivní [[zbrojnice|zbrojnicí]] (zbrojnice však není aktivní na všech světech, kde je aktivní paladin). Jsou to zbraně, které může váš [[Paladin]] použít ke zvýšení úspěšnosti útoků i obrany v případě, že je v dané době bude mít u sebe.  
'''Předměty''' mohou být nalezeny [[paladin|paladinem]] na světech s aktivní [[zbrojnice|zbrojnicí]] (zbrojnice však není aktivní na všech světech, kde je aktivní paladin). Jsou to zbraně, které může váš [[Paladin]] použít ke zvýšení úspěšnosti útoků i obrany v případě, že je v dané době bude mít u sebe.  
Řádek 12: Řádek 12:




== Přehled artefaktů ==
<h2>Přehled artefaktů</h2>





Aktuální verze z 30. 9. 2017, 11:54

Přehled jednotekPaladinPředměty



Obecné informace

Předměty mohou být nalezeny paladinem na světech s aktivní zbrojnicí (zbrojnice však není aktivní na všech světech, kde je aktivní paladin). Jsou to zbraně, které může váš Paladin použít ke zvýšení úspěšnosti útoků i obrany v případě, že je v dané době bude mít u sebe.

Tyto předměty získává postupně, doba do získání dalšího artefaktu (vyjádřená procentuálně) je zobrazena v detailu Sochy v záložce Zbrojnice. Zde také naleznete všechny již získané předměty, kterými se může Paladin vyzbrojit. V detailu Sochy, záložce Paladin, můžete zjistit, který předmět má Paladin v současnosti u sebe a jehož výhody využívá, a zároveň i kde se paladin nachází.


Pokrok do nalezení dalšího předmětu se navyšuje automaticky s existencí účtu na daném herním světě a po nárůstu poraženého protivníka. Stejně jako poražený protivník, i tento pokrok se započítává až po určité době od "skutečného času jeho dosažení". Na speed kolech se mnoho předmětů (často i celá sada) objeví na herních účtech spontánně brzy po jejich registraci na server.


Přehled artefaktů


Švýcarská halapartna

Aletheiany výstražné ohně

Karlův palcát

Baptistův prapor

Thogardova válečná sekera

Mieszkosovo turnajové kopí

Ulrichův dlouhý meč

Vascosovo žezlo

Khanův zahnutý luk

Edwardův dlouhý luk

Kalidův dalekohled



Níže vidíte tabulku hodnot bonusů předmětů.

Předmět Jednotka Staré bonusy Nové bonusy
Švýcarská halapartna Kopiník.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Ulrichův dlouhý meč Šermíř.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +40 %
Obranná síla: +30 %
Thogardova válečná sekera Sekerník.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +40 %
Obranná síla: +30 %
Edwardův dlouhý luk Lučištník.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Kalidův dalekohled Špeh.png Útok: Jestliže přežije aspoň 1 špeh, paladin přežije a budou zjištěny informace o vojsku, surovinách a budovách ve vesnici a vojsku mimo vesnici, které z ní pochází. Útok: Jestliže přežije aspoň 1 špeh, paladin přežije a budou zjištěny informace o vojsku, surovinách a budovách ve vesnici a vojsku mimo vesnici, které z ní pochází.
Mieszkosovo turnajové kopí Lehká kavalérie.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Khanův zahnutý luk Lučištník na koni.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Baptistův prapor Těžká kavalérie.png Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Útočná síla: +30 %
Obranná síla: +20 %
Karlův palcát Beranidlo.png Zdvojnásobení škod způsobených beranidly v útoku.
V útoku proti vesnici s opevněním na úrovni 20 stačí mít 107 beranidel pro maximální snížení jeho efektivity (-> výsledná efektivita jako na úrovni 10).
Zdvojnásobení škod způsobených beranidly v útoku.
V útoku proti vesnici s opevněním na úrovni 20 stačí mít 163 beranidel pro maximální snížení jeho efektivity (-> výsledná efektivita jako na úrovni 5).
Aletheiany výstražné ohně Katapult.png Zdvojnásobení škod způsobených katapulty v útoku. Zdvojnásobení škod způsobených katapulty v útoku.
Obranná síla: +900 %
Vascosovo žezlo Šlechtic.png Šlechtic sníží oddanost vždy aspoň o 30. Šlechtic sníží oddanost vždy aspoň o 30.