Předměty
Předměty neboli artefakty mohou být nalezeny paladinem na světech s aktivní zbrojnicí (zbrojnice však není aktivní na všech světech, kde je aktivní paladin).
Artefakty může váš paladin použít ke zvýšení úspěšnosti útoků v případě, že je v době útoku bude mít u sebe. Tyto předměty získává postupně, doba do získání dalšího artefaktu (vyjádřená procentuálně) je zobrazena v detailu sochy, konkrétně v záložce "Zbrojnice". Zde také naleznete všechny již získané předměty, které si s sebou paladin může do bitvy vzít. V detailu sochy, záložce "Paladin", můžete zjistit, který předmět má paladin v současnosti u sebe a jehož výhody tedy využívá.
Pokrok do nalezení dalšího předmětu se navyšuje automaticky s existencí účtu na daném herním světě a po nárůstu poraženého protivníka. Stejně jako poražený protivník, i tento pokrok se započítává až po určité době od "skutečného času jeho dosažení". Na speed kolech se mnoho předmětů (často i celá sada) objeví na herních účtech spontánně brzy po jejich registraci na server.
Na většině nově spuštěných světů s předměty jsou předměty vylepšeny, mají tedy nové bonusy. Oproti tomu na většině speed kol s paladinem a předměty mají předměty staré bonusy.
Pro nové bonusy je typická zejména extrémně vysoká účinnost katapultů ve spojení s paladinem vyzbrojeným Aletheianými výstražnými ohni.
Níže vidíte tabulku hodnot bonusů předmětů.
Předmět | Jednotka | Staré bonusy | Nové bonusy |
Švýcarská halapartna | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
|
Ulrichův dlouhý meč | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +40 % Obranná síla: +30 % |
|
Thogardova válečná sekera | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +40 % Obranná síla: +30 % |
|
Edwardův dlouhý luk | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
|
Kalidův dalekohled | Útok: Jestliže přežije aspoň 1 špeh, paladin přežije a budou zjištěny informace o vojsku, surovinách a budovách ve vesnici a vojsku mimo vesnici, které z ní pochází. | Útok: Jestliže přežije aspoň 1 špeh, paladin přežije a budou zjištěny informace o vojsku, surovinách a budovách ve vesnici a vojsku mimo vesnici, které z ní pochází. | |
Mieszkosovo turnajové kopí | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
|
Khanův zahnutý luk | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
|
Baptistův prapor | Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
Útočná síla: +30 % Obranná síla: +20 % |
|
Karlův palcát | Zdvojnásobení škod způsobených beranidly v útoku.
V útoku proti vesnici s opevněním na úrovni 20 stačí mít 107 beranidel pro maximální snížení jeho efektivity (-> výsledná efektivita jako na úrovni 10). |
Zdvojnásobení škod způsobených beranidly v útoku.
V útoku proti vesnici s opevněním na úrovni 20 stačí mít 163 beranidel pro maximální snížení jeho efektivity (-> výsledná efektivita jako na úrovni 5). |
|
Aletheiany výstražné ohně | Zdvojnásobení škod způsobených katapulty v útoku. | Zdvojnásobení škod způsobených katapulty v útoku. Obranná síla: +900 % |
|
Vascosovo žezlo | Šlechtic sníží oddanost vždy aspoň o 30. | Šlechtic sníží oddanost vždy aspoň o 30. |