Hráčský limit
Hráčský limit je udáván zpravidla v souvislosti se spuštěním speed kola nebo Classicu.
Jedná se o počet účtů, po jehož překročení se nelze na daný server registrovat bez prémiového účtu aktivovaného pro tento server. Například je-li hráčský limit 100, může se zaregistrovat bez aktivního PÚ až 101. hráč (jelikož v době registrace 101. účtu je na serveru právě 100 lidí, proto hráčský limit ještě není překročen).
Hráčský limit není uváděn, jestliže je daný server přístupný pouze s prémiovým účtem (u takových speed kol je psáno "[Premium]").
Také se nezobrazuje v případě, že hráčský limit není a tedy není omezena registrace účtů bez prémiového účtu. To platí například pro běžné světy a některá zahraniční speed kola.
Hráčské limity u speed kol
Hráčské limity | |
---|---|
Český speed server | 100, u velmi krátkých speedů 50 |
Britský speed server | Neomezeno |
Německý speed server | 500 |
Švýcarský speed server | 10-50 |
Nizozemský speed server | 150, u několikadenních speedů 300 |
Švédský speed server | 75 |
Polský speed server | 100, u nočních speedů 40 |
Ruský speed server | 50-100 |
Francouzský speed server | 100 |
Španělský speed server | 100, u několikadenních speedů 200 |
Italský speed server | 80 nebo přístupné jen s prémiovým účtem (přibližně každý 4. speed) |
Portugalský speed server | 100 |
Brazilský speed server | 100 |
Rumunský speed server | 100 |
Maďarský speed server | 100 |
Turecký speed server | 100 |
Arabský speed server | 100 |
Speed server na TWM verzi | 150-250 |
Hráčské limity u Classiců
U Classiců je většinou nastaven hráčský limit 500-1000. Existují ale případy, kdy registrace hráčů není nijak omezena (tj. jako u běžných světů). Classicy přístupné výhradně hráčům s aktivovaným prémiovým účtem nejsou příliš časté, příkladem je v minulosti zamýšlené české spuštění placeného Classic serveru, tzv. Projekt.