Najít kmen

Z Tribalwars Wiki CZ
Jump to navigation

KmenVstup do kmeneZaložení kmenePozvání do kmene a propuštění hráčeOpuštění kmeneRozpuštění kmeneDiplomacieKmenové válkyFórum kmeneKmenový profilPozice v kmenuNajít kmenKmenové schopnostiRezervační systémNeaktivní zakladatel kmeneNový náhled kmene


Jak najít kmen?

Kmen najdete jednoduše a to, když kliknete na žebříček v horním panelu a v levé liště zvolíte možnost Kmeny. Do volného políčka napíšete tag kmenu. Lze tam také nalézt i pozici kmenu.

Pokud hledáte kmen, kam byste chtěli vstoupit, není špatné najít si v žebříčku i možnost Kmeny na kontinentu. Tam je trochu lépe vidět, které kmeny jsou nejsilnější ve vaší oblasti a do nichž bude pro vás výhodné vstoupit. I to je však lepší ověřit na mapě. Může se stát, že se po vstupu do nejsilnějšího kmenu na kontinentu ocitnete v červeném poli...

Jak poznat dobrý kmen?

Každý kmen má na profilu napsané, že je dobrý. Nebo že jde ovládnout svět, že porazil už mnoho nepřátel, případně má alespoň hrůzostrašný erb či název. Přesto je dobrých kmenů jako šafránu a zejména v začátcích světa se v tom mumraji obtížně hledají. Snad v tom pomůže pár obecných vodítek...

1) Střídmost v profilu - Dobré kmeny se většinou naprázdno nevychloubají, protože za ně mluví činy. Většinou si nepíšou na profil spojence, DoN, ani nepřátele, protože je to netaktické.

2) Pravopis - Není vždy určující, ale dobří vůdcové ho většinou umí.

3) Body, body, body... - aneb věčné debaty "kdo hraje na body a kdo na armu"... Dobrý kmen má body, mýtus je, že na nich nezáleží. Mnohem víc určující však je průměr na hráče než celkový součet. Není milion jako milion. Pokud ho má 10 hráčů, budou asi lepší než ten kmen vedle, co ve čtyřiceti lidech vypotí milion a půl... Dobrý ukazatel je i průměr bodů na vesnici, zejména ze začátku. Hráč, co má 5 vystavěných vesnic (nad 8000 bodů) je na tom v boji lépe než hráč s 15 vesnicemi po 3000 bodech. Podobně je tomu i s kmeny.

4) Poloha na mapě - Měla by být aspoň trochu strategicky výhodná. Hráči musí mít jednak vzduch a možnost se rozvíjet, druhak musí být dostatečně blízko, aby si mohli pomoct. Kmen, co je rozesetý po mapě jak vítr foukne, má mnoho předpokladů padnout.

5) Zkušenosti vůdců - Zapátrejte na TWStats po minulosti vůdců. Hráli/hrají nějaké starší světy? Čeho tam dosáhli?

6) Poražený protivník - Zejména v pozdějších stádiích hry napoví, jestli se kmen hlavně brání nebo útočí a jak.

pro zvětšení klikněte na náhled